Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ultimate Guard -korttisuojat korvaavat Ultra Pron valikoimassamme!  (Luettu 4126 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poromagia



Poroilta on toivottu valikoimaan muun muassa korttisuojia, dekkibokseja ja kansioita valmistavaa Ultimate Guardia, jolla onkin ollut näyttävät messualueet eurooppalaisissa pelitapahtumissa jo pari viime vuotta. Kysytyn valmistajan laadukkaiden korttisuojien ja muiden oheistuotteiden ensisatsi löytyy nyt myymälästä ja verkkokaupasta!

Kelvollisella värivalikoimalla varustetut korttisuojat tulevat 80 kappaleen pakkauksissa ja sopivat standardikokoisten (Magic / Pokemon / Netrunner jne) läsyjen suojapinnoiksi. Tsekkaa myös valmistajan lautapelikokoiset suojat esimerkiksi 7 Wondersin käyttöiän venyttämiseen!

Ultimate Guard -oheistuotteet Poromagia.comissa


« Viimeksi muokattu: 03.03.15 - klo 15:12 kirjoittanut Poromagia »
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Poromagia

Poromagia siirtyy Ultra Prosta Ultimate Guardiin!

Jatkossa valikoimastamme löytyy siis Ultimate Guard -tuotteet, jotka korvaavat tutut Ultra Pro -korttisuojat useiden nimikkeiden osalta. Erityisesti Ultra Pron värilliset sleevet tulevat väistymään Ultimate Guard -uutuuksien tieltä. Meiltä saa kuitenkin vastaisuudessakin UP:n kuvallisia sleevejä ja paria klassikkosleevemallia.

UG on asiakkaidemme myyntiin toivoma tuoteryhmä, jonka ensierä on nyt saapunut kaupalle. Mitä tulee keräily- ja lautapelikorttien suojaamiseen sleevein, voit jatkossa kääntyä luottavaisin mielin Ultimate Guardin puoleen!
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa psyno

Sleevattua pakkaa on helppo sekoittaa, mutta tuplasleevaus ei onnistu samanmerkkisillä sleeveillä. :-'
Pussissani oli myöskin 77 sleeveä mikä oli harmi kun tarkoitus oli sleevata kaksi sealed pakkaa.

Poissa Aleksi Raitanen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Just the thing for those pesky water mages!
UG:n matta sleevit on tosiaan kestäviä, hyvä sekoittaa ja ei kerää likaa. Itsellä tuplasleevaus onnistui lähes yhtä sutjakkaasti kuin KMC:n suojien kanssa.

Poissa psyno

UG:n matta sleevit on tosiaan kestäviä, hyvä sekoittaa ja ei kerää likaa. Itsellä tuplasleevaus onnistui lähes yhtä sutjakkaasti kuin KMC:n suojien kanssa.
Mulla oli useampi sleeve mitä testasin niin nafti, että sisäsleevattua korttia ei saanut pakottamatta mattasleeven sisään, ja silloinkin sisäsleevestä jäi useampi milli ulos mattasleevestä.

Poissa Naabi

UG:n matta sleevit on tosiaan kestäviä, hyvä sekoittaa ja ei kerää likaa. Itsellä tuplasleevaus onnistui lähes yhtä sutjakkaasti kuin KMC:n suojien kanssa.
Mulla oli useampi sleeve mitä testasin niin nafti, että sisäsleevattua korttia ei saanut pakottamatta mattasleeven sisään, ja silloinkin sisäsleevestä jäi useampi milli ulos mattasleevestä.

Oletko kokeillu painaa sisäsleeven pöytää vasten ulkosleeveen. Yleensä korjaa tuota ulosjäännin ongelmaa, samoin apukortin käyttö. Tietenki onko sulla mitkä sisäleevet. Jos on vähän kuluneemmat/lörpöt sisäleevet, niin sellasia ei kyllä saa mihinkään ilman tappelua.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa leshrac

Itse olen ollut tyytyväinen UG-suojiin, mutta olen huomannut sisäshieldien laadun heittelevän jonkin verran. Muutaman kerran olen joutunut luopumaan koko pussista kun ovat olleet liian "löysät" ja jättäneet aaltokuvion ulkoshieldin väliin tai sisäshieldin ollessa liian pitkiä verrattuna ulkoshieldiin(saksilla korjaaminen ei itseäni houkuta). Silloin kun sisäshieldit ovat mitä pitääkin olla niin laput sujahtavat ongelmitta ulkoshieldiin.

Poissa psyno

UG:n matta sleevit on tosiaan kestäviä, hyvä sekoittaa ja ei kerää likaa. Itsellä tuplasleevaus onnistui lähes yhtä sutjakkaasti kuin KMC:n suojien kanssa.
Mulla oli useampi sleeve mitä testasin niin nafti, että sisäsleevattua korttia ei saanut pakottamatta mattasleeven sisään, ja silloinkin sisäsleevestä jäi useampi milli ulos mattasleevestä.

Oletko kokeillu painaa sisäsleeven pöytää vasten ulkosleeveen. Yleensä korjaa tuota ulosjäännin ongelmaa, samoin apukortin käyttö. Tietenki onko sulla mitkä sisäleevet. Jos on vähän kuluneemmat/lörpöt sisäleevet, niin sellasia ei kyllä saa mihinkään ilman tappelua.
Pakasta vedettyjä UG sleevejä. Kokeilen näillä jekuilla jos mahtuis. KMC sleevejen kanssa ei ollut mitään ongelmaa.