Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander  (Luettu 3241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poromagia

Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« : 13.07.15 - klo 12:06 »


Prelikat on ohi ja settijulkaisu lähestyy; German Highlander -pelaaja Janne Öhman käy blogissamme läpi Originsin tarjonnan suosikkiformaatilleen.

Magic Origins & German Highlander
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Rancid-

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #1 : 13.07.15 - klo 12:35 »
Julkaisijapuolelle vähän palautetta:

1) Oikolukekaa ne artikkelit ihan kunnolla. Nyt on päässyt seulasta läpi muutama kirjoitus- ja kielioppivirhe, ja nämä saavat hyvän artikkelin näyttämään huonommalta kuin se ansaitsisi.

2) Flippikorteista molemmat puolet kuvaan. Mä en ainakaan muista ulkoa, mitä mikäkin flippiwalkeri tekee, ja niitä on tympeetä joutua lunttaamaan jostain muualta.

Ninjaedit:
Lainaus käyttäjältä: Peikko
it will close so many games that it has access to Glengarry leads
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 13.07.15 - klo 12:38 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Poromagia

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #2 : 13.07.15 - klo 12:44 »
2) Flippikorteista molemmat puolet kuvaan. Mä en ainakaan muista ulkoa, mitä mikäkin flippiwalkeri tekee, ja niitä on tympeetä joutua lunttaamaan jostain muualta.

Hyvä pointti ja helposti fiksattu!
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Vicard

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #3 : 13.07.15 - klo 14:23 »
Lainaus
Unplayable - These range from hilariously horrible cards to almost making the cut. The thing is, there are a lot of cards in the format and it's not that easy to break through a wall of established cards. If you have a budget deck, there are a whole lot of cards in this category that actually do you some good and are able to win games no other cards in the situation can. Examples: Batman: Arkham Knight on PC

Repesin. Kiitos! ;D
Muuten hyvä artikkeli ja mielenkiintoista luettavaa. Komppaan kyllä Rancidiä siinä, että pari typoa hyppii silmille.

Poissa Frost

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #4 : 13.07.15 - klo 14:53 »
Muuten olin melko samoilla linjoilla korttien kanssa, mutta tuo ihan ensimmäinen kortin arviointi yllätti vähän? Archangel of Tithes unplayable? Toki vaikeaahan näitä on ennustaa, ennen suurempaa testailua, mutta en sitä ihan unplaybleksi olisi suoraan tuominnut. Ainakin täällä päin jokainen WW:n pelaaja on ollut innoissaan kortista ja aikoo testata sitä deckissä. White Weenie mun mielestä sille ainoa oikea koti. Melkein tärkein juttu siinä mun mielestä on bodyn koko. Se on 4manan 3/5 lenturi. Viiden perseellä on metassa aika turvassa kaikelta punaiselta poistolta, jonka range nykyään yltää välillä sinne neljäänkin, mutta ei viiteen? Noi muut abilityt on vaan extraa siihen päälle? Toki siinä 4-droppi slotissa Elspeth etc. on parempia kortteja, mutta luulis tuonkin tilaa löytävän jossain buildeissa?

Poissa Anssi

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #5 : 13.07.15 - klo 15:04 »
Muuten olin melko samoilla linjoilla korttien kanssa, mutta tuo ihan ensimmäinen kortin arviointi yllätti vähän? Archangel of Tithes unplayable? Toki vaikeaahan näitä on ennustaa, ennen suurempaa testailua, mutta en sitä ihan unplaybleksi olisi suoraan tuominnut. Ainakin täällä päin jokainen WW:n pelaaja on ollut innoissaan kortista ja aikoo testata sitä deckissä. White Weenie mun mielestä sille ainoa oikea koti. Melkein tärkein juttu siinä mun mielestä on bodyn koko. Se on 4manan 3/5 lenturi. Viiden perseellä on metassa aika turvassa kaikelta punaiselta poistolta, jonka range nykyään yltää välillä sinne neljäänkin, mutta ei viiteen? Noi muut abilityt on vaan extraa siihen päälle? Toki siinä 4-droppi slotissa Elspeth etc. on parempia kortteja, mutta luulis tuonkin tilaa löytävän jossain buildeissa?

Walkerit ja equipmentit on parempia kalliita kortteja koska niillä on "haste" ja eivät tee entistä alttiimmaksi wratheille. Jossain aggromirroreissa toi toki varmaan on hyvä, mutta ei huomattavasti parempi kuin vaikka joku Miekka.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Peikko

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #6 : 13.07.15 - klo 15:44 »
1) Oikolukekaa ne artikkelit ihan kunnolla. Nyt on päässyt seulasta läpi muutama kirjoitus- ja kielioppivirhe, ja nämä saavat hyvän artikkelin näyttämään huonommalta kuin se ansaitsisi.

Otan tän kyllä omaan piikkiin. Yleensä seulon nuo läpi oikolukijalla, mutta tällä kertaa tein sen ennen kun korjasin artikkelia aika rankalla kädellä ja unohdin tehdä toisen tarkistuksen sen jälkeen.


Muuten olin melko samoilla linjoilla korttien kanssa, mutta tuo ihan ensimmäinen kortin arviointi yllätti vähän? Archangel of Tithes unplayable? Toki vaikeaahan näitä on ennustaa, ennen suurempaa testailua, mutta en sitä ihan unplaybleksi olisi suoraan tuominnut. Ainakin täällä päin jokainen WW:n pelaaja on ollut innoissaan kortista ja aikoo testata sitä deckissä. White Weenie mun mielestä sille ainoa oikea koti. Melkein tärkein juttu siinä mun mielestä on bodyn koko. Se on 4manan 3/5 lenturi. Viiden perseellä on metassa aika turvassa kaikelta punaiselta poistolta, jonka range nykyään yltää välillä sinne neljäänkin, mutta ei viiteen? Noi muut abilityt on vaan extraa siihen päälle? Toki siinä 4-droppi slotissa Elspeth etc. on parempia kortteja, mutta luulis tuonkin tilaa löytävän jossain buildeissa?

Walkerit ja equipmentit on parempia kalliita kortteja koska niillä on "haste" ja eivät tee entistä alttiimmaksi wratheille. Jossain aggromirroreissa toi toki varmaan on hyvä, mutta ei huomattavasti parempi kuin vaikka joku Miekka.

Anssi laittoi hyvin sanoiksi mietteeni tuosta kortista. Kannattaa näissä aina myös muistaa se, että kortit eivät koskaan rotatoidu tässä formaatissa joten dekit kuten WW ja RDW saavat koko ajan kortteja ja jokaiselle uudelle kortille pitää miettiä mitä sen tieltä ottaisi pois. Neljällä manalla saa WW:ssä parit walkerit, Ranger of Eoksen ja Hero of Bladeholdin. Angel of Jubilationista pidän myös enemmän. Tuossa on jo neljän manan kortit aikalailla käytetty puhumattakaan siitä, että Armageddon, Ravages of War ja Cataclysm ovat myös vaihtoehtoja.

Ei siinä, testatkaa silti sanoin minä mitä vain. Saatan vallan mainiosti olla väärässä ja uusien korttien testaaminen ei ole keneltäkään pois. :)

Poissa freedfromthereal

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #7 : 14.07.15 - klo 01:51 »
Lainaus
She actually flips much easier than it first might seem (insert horrible chauvinist joke here). First main phase, shoot opponent, kill a blocker with bolt, attack and there you go.
Eihän Chandra kai näin toimi? Eikös se tarkista flippausehdon ainoastaan osana tap-abilityn resolvausta? Eli ensin pingaaminen ja sitten ajaminen ei toimi vaan pitää mennä toisin päin? (eipä silti, onnistuu samoilla korteilla kun vaan pultataan ennen blockerien julistamista)

« Viimeksi muokattu: 14.07.15 - klo 01:52 kirjoittanut freedfromthereal »
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa Peikko

Vs: Artikkeli: Magic Origins and German Highlander
« Vastaus #8 : 14.07.15 - klo 07:42 »
Lainaus
She actually flips much easier than it first might seem (insert horrible chauvinist joke here). First main phase, shoot opponent, kill a blocker with bolt, attack and there you go.
Eihän Chandra kai näin toimi? Eikös se tarkista flippausehdon ainoastaan osana tap-abilityn resolvausta? Eli ensin pingaaminen ja sitten ajaminen ei toimi vaan pitää mennä toisin päin? (eipä silti, onnistuu samoilla korteilla kun vaan pultataan ennen blockerien julistamista)

Olet oikeassa. Kirjoitin tuon aluksi juurikin näin, mutta sitten aivopieraisin ja kuvittelin tuon toimivan myös sorcery-pultilla. Tai toimiihan se, mutta se vaatii sen, ettei vastassa ole blokkereita ja pingaus pitää olla se viimeinen pisara. Ei vaikuta arviooni kortin pelattavuudesta, aika marginaalinen tilanne loppuviimein.