Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?  (Luettu 12777 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MrGrauman

Hei!

Kiinnostaisi, jos joku tietäisi onko korteillani mitään arvoa? Netistä en ainakaan itse löydä mitään ja en edes muista mistä olen nämä kyseiset yksilöt saanut. Kortteja on yhteensä 59 kpl. Kuvia korteista löytyy linkin kautta: https://drive.google.com/open?id=0B4Y1u9QMixiPaGlHcjcwdTZRdGM

Poissa Otus

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #1 : 07.11.16 - klo 14:58 »
Keski-Maan Velhot. Näitä on vielä fantasiapeleillä myynnissä, mutta peliä ei taideta juurikaan pelata enää(?)
« Viimeksi muokattu: 07.11.16 - klo 15:00 kirjoittanut Otus »
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa MrGrauman

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #2 : 07.11.16 - klo 15:08 »
Kiitos vastauksesta Otus! Seuraavaks sit miettimään mihin nää tunkis.

Poissa SahtiAine

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #3 : 07.11.16 - klo 15:39 »
Peli on ymmärtääkseni lähes täysin kuollut.  Täydentelin omaa kokoelmaani ostamalla singlejä Gwaihir.net nimiseltä sivulta joitakin vuosia sitten. Pulju näyttäisi olevan edelleen pystyssä jos haluat jonkinlaista hinta-arviota katsella itse. Base-setissä, joka on ainut suomenkielelle käännetty setti on 2 arvokasta korttia. Yksi Sormus ja Salamurhaaja. Arvokas kortti on tämän pelin kontekstissa kortti josta voi saada 10-20 euroa esimerkiksi Ebayssa myymällä mikäli satut olemaan niin onnekas että löydät ostajan.

Poissa Pulli

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #4 : 07.11.16 - klo 19:00 »
Hah, itselläkin lojuu kansiollinen näitä hyllyssä :D hienot artit, ei raaskisi luopua, ostajia tosiaan niukalti kaiketi.

Poissa Vanhauggo

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #5 : 29.03.21 - klo 22:31 »
Mikä on englannin kielisten tai vampire masquaraden korttien?

Poissa Sagorath

Vs: Suomenkielisten Lord of the Rings TCG -korttien hinta?
« Vastaus #6 : 31.12.22 - klo 20:34 »
Ilmeisesti melko vanha topic mutta minua vois noi lotr keskimaan velho kortit kiinnostaa suomenkielisenä jos joku tahtoo luopua ihan järkevään kauppa hintaan, varsinki isommat setit joilla voisi pelailla :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.23 - klo 21:34 kirjoittanut Sagorath »