Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kuinka rakentaa hylje -haaste #1  (Luettu 2960 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Kuinka rakentaa hylje -haaste #1
« : 20.01.20 - klo 12:20 »
MTGSuomen discordissa oli keskustelua siitä onko sealed helppo, itsestään raiteilla ohjautuvaa vai mieltä raastavaa palapelileikkiä. Itse olen enemmän ensimmäistä mieltä, varsinkin tämän viimeisimmän setin kohdalla. Vaikeammissa seteissä kuten Ultimate Mastersissa haastetta on kertaluokkaa enemmän koska interaktiot ovat todella moninaisia. Joten tekaisin generaattorilla kuusi boosteria ja järjestin ne väreittäin.

Asetin itselleni 30 minuuttia aikaa ... ja ei se niin helppoa ollutkaan. Jos haluat itse ottaa haasteen vastaan, laita ajanottoon puoli tuntia ja ala laatia omaa hyljettäsi kasaan. Tulokset voi sitten postata alle, teen lopulta yhteenvedon ja paljastan mitä itse kasasin. Kannattaa muistaa että oikeita ratkaisuja ei ole.

« Viimeksi muokattu: 20.01.20 - klo 12:31 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Kuinka rakentaa hylje -haaste #1
« Vastaus #1 : 20.01.20 - klo 12:55 »
Pooli oli kyllä järkyttävä, mutta ei tästä kyllä oikein muuta kaksiväristä saa. Soul-Guide Lantern kuuluu yleensä maindeckata mutta miettisin että gameplan on tappaa ennenkuin vastuksen pakenemiset merkkaa. Sanoisin että hyvä 0-2 drop pakka.


Poissa zoukka

Vs: Kuinka rakentaa hylje -haaste #1
« Vastaus #2 : 20.01.20 - klo 14:21 »
Hienoa, tää pitää tekaista illalla ja laittaa muiden häpäistäväksi.

Poissa Me_From_Finland

Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa zoukka

Vs: Kuinka rakentaa hylje -haaste #1
« Vastaus #4 : 20.01.20 - klo 23:42 »
Haastava pooli. Kaks selkeetä vaihtoehtoo tässä oli, joista otin aikarajoituksen vuoksi helpomman.

(click to show/hide)