Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa  (Luettu 1746 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maclay

[Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« : 29.07.21 - klo 10:17 »
Moi! itse olen pelannut Commanderia pidemmän aikaa, mutta lähinnä onlinessa tai sitten yhden tai kahden kaverin kanssa, jotka ovat käyttäneet peleissä minun pakkoja. Olisi kiva päästä pelaamaan 4v4 pelejä, joten onko täällä tietoa peliporukoista Helsingissä (tai Espoossa metron varrella)? Poromagiassa oli ainakin ennen pandemiaa Commanderia, mutta olisi mukava, jos olisi olemassa jokin valmis porukka jonka kanssa voisi pelailla.

Poissa Rhaeqel

Vs: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« Vastaus #1 : 30.07.21 - klo 09:42 »
Moi. Itsekin olen etsinyt peliporukkaa EDH:lle, kun kaverit tykkää pelata pääasiassa dräftiä. Oon tosiaan tässä yksin liikkeellä, mutta voidaan yrittää kasata peliporukka. Itseltä löytyy 3 EDH deckiä.

Poissa Omnicun

Vs: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« Vastaus #2 : 30.07.21 - klo 23:31 »
Moi,

Itellä on tullut aiemmin pelailtua EDH:iakin eri kaupunkien skeneissä, mutta Helsingissä asuessa tullut pelattua lähinnä muita formaatteja. Voisin mahdollisesti liittyä teidän peleihin joku kerta. :)

Voidaan laittaa vaikka foorumi-YV ja kasata joku viestiryhmä tms.

Poissa Pulli

Vs: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« Vastaus #3 : 01.08.21 - klo 09:17 »
Sama täällä! En tiedä onko täällä nyt samat henkilöt äänessä kuin Facebookin ryhmässä Helsinki Casual Mtg, mutta siellä reilu viikko sitten ollaan suunniteltu pelejä Kaislaan. Varmaan ensi viikolla pitäis päästä pelailee joku päivä  :)

Poissa Maclay

Vs: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« Vastaus #4 : 02.08.21 - klo 10:47 »
Sama täällä! En tiedä onko täällä nyt samat henkilöt äänessä kuin Facebookin ryhmässä Helsinki Casual Mtg, mutta siellä reilu viikko sitten ollaan suunniteltu pelejä Kaislaan. Varmaan ensi viikolla pitäis päästä pelailee joku päivä  :)

En olekaan tietoinen tämmöisen ryhmän olemassaolosta. Onko kyse yksityisestä ryhmästä? Itse en ainakaan hakemalla sitä löytänyt, mutta olisin kyllä kiinnostunut.

Poissa Pulli


Poissa Kintoki

Vs: [Helsinki] EDH peliporukka hakusessa
« Vastaus #6 : 26.08.21 - klo 22:19 »
Ite oisin kans kiinnostunu kasuaaleista EDH peleistä Helsingin alueella. En oo pahemmin ryhmissä pelannu alotusvuosieni jälkeen vaan oon pelannu enemmän 1vs1 Komentajaa mut eiköhän hyvän peliporukan löytyessä saa helpostikin pakkoja muutettua sopivan suuntaan. Ja mitä miittauspaikkoihin tulee niin tarpeen tullen joissain kirjastoissakin voi tavata, mut sit pitää voida varmistaa et siel saa olla ja pelaa(isommast jengistä ku voi lähtee ääntä kohtuullisesti). Itäkeskuksen kirjaston nuortenpuolen ja musiikkipuolen välimaastossa sijaitseva pitkä pöytä on ollu mun ja kaverin vakipaikka joitain vuosia. Mut hommahan kusee heti jos siin on lähel ykskin joka haluu lukee kokeisiin...

Lähen nyt sillä oletuksella et tässä haetaan tosiaan hauskanpitoa ja kasuaalia läpsyttelyä eikä tonnin Stasis-pakoilla kikkailua? Omat dekit on aika suoraviivaisia ja budjettitasolla sijottunee sinne 40 euron ja satasen välille. Samalla nimellä heilun myös Discordissa(tämä etusivullakin mainittu MTGSuomen servu) ja siellä näen maholliset privaviestit ja tägäykset paremmin ku tääl foorumin puolella.
« Viimeksi muokattu: 27.08.21 - klo 10:38 kirjoittanut Kintoki »