Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kenelläkään uudenmaan alueella ylimääräistä kortteja?  (Luettu 2458 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KurpPpa

Moi, mulla ja mun kavereilla on vähän semmone  ongelma ettei ole kortteja tarpeeks mutta haluis pelailla ja ehkä tehä jopa jonkin sortin cuben.

Meidän meta on sen takia myös erittäin low pwer, että ehkä jotain core set sealedin tasoa, että vaikka ois enimmäkseen jotain outoja mill kortteja tai huonompia versioita boltista niin ei haittaa, tärkeintä ois se että uniiikkeja kortteja paljon (mieluummin 4 eri commonia kuin läjä pacifismeja). Oon kerran ostanu poromagian kiloboksin just tästä syystä kun saa monta mielenkiintoista korttia halvalla.

Sitä vaan miettisin että onko kellään mitään draft chäffiä tai vastaava jolle ei ole käyttöä? Ois kiva päästä tekee enemmän pakkoja mutta nää samat kortit on alkanut käydä vanhaksi.

Laittakaa yv. Jos löytyy. Asun lohjalla mutta mulla ei ole autoa.

Poissa MTG-OG-Ilari

Hello. Mulla on valuablei tyhjenetty kokoelmani n(siis yli 10e lapuista) ja jäljellä on ehkä 1000 lappua, juurikin 4lightnig Bolt, 4 Disenchant, 4 Armageddon, 4 Wrath of God, 4 Birds of Paradise,4 counterspell, 4 white Knight, 4 serra Angelm on ylipäänsä noita 4ty editioneita enemmänki 2-8/kpl, per kortti, kuin että jotain korttia ei olisi ollenkaan. Mietin että jos sinä olisit halukas ostamaan loppupläjäyksen pois, niin saisit pirusti lisää materiaalia pakantekoonm Mutta se on pakko kysyä suoraan, että minkä sinun budjetti kokoelmalle siis on. Sen perusteella mietin,annanko kaikki noi loput, vai onko pakko vähän karsia vielä pienemmäksi, koska kyllä noi saa aika helposti etenemään ihan markkiinahintoihin,cnii ei voi pelkkä sponsori olla. Eli sano rehdisti koko budjetti, niin mä voisin laskellmoida ja sit tarjota sulle jonkinlaista kokonaispottia. Sori jos on paljon typoja, hiton pientä fonttia tässä. Kerro miltä kuulostaa?