Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Stonewood Invocation setti  (Luettu 3463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Snowman

Stonewood Invocation setti
« : 14.03.07 - klo 12:46 »
Eli paljonkohan kyseisellä S.wood Invocation setillä mahtaa olla arvoa Soomen markkinoilla?

Poissa Farseer

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #1 : 14.03.07 - klo 14:05 »
Eli paljonkohan kyseisellä S.wood Invocation setillä mahtaa olla arvoa Soomen markkinoilla?

Muutamasta suunnasta olen kuullut 7 euron hinta-arvioita kappale, mutta vaikka kortteja ei hirveästi ole liikkunut niin eiköhän ainakin pienellä odotuksella joku (voi) myydä setin n. 25 eurolla.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Hopo

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #2 : 14.03.07 - klo 15:04 »
En tiedä pitääkö setistä maksaa enemmän vai vähemmän kuin 4 x irtokortista, tästä on nimittäin kaksi selkeästi erilaista koulukuntaa, mutta sanoisin että kappalehinta yltää ainakin kuuteen euroon. 25 e setistä allekirjoitan täysin, maksaisin itse ja myisinkin tuohon hintaan, mikäli kortteja ylipäätän myisin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #3 : 14.03.07 - klo 15:37 »
En tiedä pitääkö setistä maksaa enemmän vai vähemmän kuin 4 x irtokortista, tästä on nimittäin kaksi selkeästi erilaista koulukuntaa,

Ostaja maksaa setistä enemmän, jos tarvitsee neljä kerralla. Tai siis aika typeräähän olisi vaatia myyjää myymään neljä halvemmalla kuin neljä kertaa yksi; silloinhan myyjä voi vain ilmoittaa myyvänsä kortit yhden kerrallaan, vaikkapa kerran viikossa. Vastaavasti jos myyjällä on kiire päästä setistä eroon, hän antaa paljousalennusta ja myy halvemmalla. Jos ei ole kiire, niin voi ihan hyvin odotella sopivaa ostajaa, kumminkaan ainakaan erittäin haluttujen rare-käyttisten pelisetit eivät kasva puissa ja vielä harvemmin ovat myynnissä. Oleellista tuossa on se, kumpi tekee aloitteen.

mutta sanoisin että kappalehinta yltää ainakin kuuteen euroon. 25 e setistä allekirjoitan täysin, maksaisin itse ja myisinkin tuohon hintaan, mikäli kortteja ylipäätän myisin.

Kuusi euroa ei ole valtaisan korkea hinta, mutta on noita halvemmallakin kaupattu. Esim. mie olen tainnut myydä Invocationit hintoihin 4 euroa, 5 euroa ja 5,50 euroa, ellen huteja muistele. Tuo 5,50 euron tarjous oli minusta jopa niin hyvä, että rikoin oman pelisettini sen takia. (Tosin samassa kaupassa meni muitakin kortteja.) EDITAATIO: Perustin päätökseni siihen, että jos joskus tarvitsen neljännen Invocationin, hommaan sen USA:sta noin $6:llä (MOTL-hinta alle $4), mikä on edelleen minun kannaltani OK. [Lisätty 14.3.07 klo 17.21.]
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo 17:20 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa Anssi

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #4 : 14.03.07 - klo 15:40 »
6-7 Euroa. Kortti on paras vihreä kortti kakkosessa heti linnun ja lantun jälkeen.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa DragonSlayer

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #5 : 14.03.07 - klo 20:25 »
4e kappale ON täysin realistinen hinta. Haluatko tietää myyjänkin? Foilisetinkin ostin alle 30€:llä.

Poissa Anssi

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #6 : 14.03.07 - klo 20:26 »
4e kappale ON täysin realistinen hinta. Haluatko tietää myyjänkin?

Kerro toki, eipä muuten väitteelle mitään pohjaa ole.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa DragonSlayer


Poissa vodel

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #8 : 14.03.07 - klo 20:39 »
Kyllä 4e on turhan alhainen hinta eli itse pyytäisin setistä vähintään 20e. Jos setti pitäisi rikkoa vain yhden kortin takia niin silloin ainakin 6e/kpl.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa DragonSlayer

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #9 : 14.03.07 - klo 20:46 »
Sumen markkinoilla on se vikana, että ihmiset pyytävät aivan liikaa korteista... Onhan se totta, että kortteja on hankalampi hankkia suomen pieniltä markkinoilta, mutta miksi pyytää sitten turhaa ylihintaa. Sen ymmärrän jos imiset välttämättä haluavat maksaa liikaa, että saavat kortit nopeasti.

Poissa vodel

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #10 : 14.03.07 - klo 20:52 »
Lainaus
Sumen markkinoilla on se vikana, että ihmiset pyytävät aivan liikaa korteista...


Tässä topicissa kysyttiinkin kotimaan hintoja, eikä ollut tarkoitus pohtia itsestään selvyyksia, kuten ebaysta saa halvemmalla tms.

Lainaus
Onhan se totta, että kortteja on hankalampi hankkia suomen pieniltä markkinoilta, mutta miksi pyytää sitten turhaa ylihintaa.

Vastasit itse omaan kysymykseesi.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa DragonSlayer

Vs: Stonewood Invocation setti
« Vastaus #11 : 15.03.07 - klo 23:18 »
Tässä topicissa kysyttiinkin kotimaan hintoja, eikä ollut tarkoitus pohtia itsestään selvyyksia, kuten ebaysta saa halvemmalla tms.


Ei nyt ruveta vetämään ebayta tähän.. Valittelin vain suomen korkeita hintoja..