Modern laillinen versio Four Horsemenistä. Pakkoja jo valmiiks liikaakin mut kai tää pitää kasaa.
https://www.youtube.com/watch?v=FusS_bm1XgY
Jos jollain judgella on tylsää ni vois kertoo miten toho pitäs suhtautuu jos joku alkaa pyörittää. Boardstate kuitenkin muuttuu koko ajan ni peli etenee
Infracture procedure guidesta slow playn alta löytyy tämmönen kiva antihorsemen fraasi:
"It is also slow play if a player continues to execute a loop without being able to provide an exact number of iterations and the expected resulting game state.
"
Ja vielä loopin määritelmä (mihinkä tämä kyllä osuu): "Occasionally the game gets into a state in which a set of actions could be repeated indefinitely (thus creating a “loop”)."
Elikäs koska decki on rakennettu silleen, että et voi taata voiton tapahtuvan minkään määrän loopin toistoja jälkeen, vastustaja tai judge voi eka kysästä: "mites monta kertaa ajattelit tehdä, ja miltä peli näyttää sillon?". Koska vastausta ei löydy, loopin pyörittäminen on slow playta.
Ja jos joku tulee turnaukseen pelaamaan 4horsemenii, niin seuraava hassu pätkä sääntöjä saattaa tulla voimaan: "If a judge believes a player is intentionally playing slowly to take advantage of a time limit, the infraction is Unsporting Conduct — Stalling." Josta rangaistus on dq. Vaikka teknisesti ottaen decki ei yritä voittaa aikarajalla vaan hölmöllä yhdistelmällä millejä, voidaan deckin valinnan takana epäillä-halua viivästyttää turnausta (mitä väkisinkin teet tarkoituksella, jos tiedät miten decki ja säännöt toimii).
Eli heppamiehiä pelaava saa joko a) olla tekemättä mitään deckillänsä b) lähteä kotiinsa. Tämä ilahduttaa kyllä : )