Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)  (Luettu 199910 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ripatee

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #480 : 09.03.15 - klo 14:57 »
Onko ihmisillä kokemuksia MCM:n euroopan ulkopuolisilta myyjiltä tilaamisesta? Onko tullut maksettavaksi tullimaksuja, alveja yms. kivaa, vai onko homma sujunut yhtä kivuttomasti kuin eurooppalaisilta myyjiltä ostaessa?

Poissa Neuroosi

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #481 : 09.03.15 - klo 19:36 »
Onko ihmisillä kokemuksia MCM:n euroopan ulkopuolisilta myyjiltä tilaamisesta? Onko tullut maksettavaksi tullimaksuja, alveja yms. kivaa, vai onko homma sujunut yhtä kivuttomasti kuin eurooppalaisilta myyjiltä ostaessa?

Ei hirveästi ole kokemusta eu:n ulkopuolisista tilauksista, mutta pariin otteeseen on tullut tilattua FaceToFaceGamesiltä. Kirjekuoria ei kaiketi pahemmin tullailla niin lisämaksujakaan ei ole tupsahdellut.
Jos en nyt ihan väärin muista niin kirjeessä ei ollut lähetyksen arvoa joka myös auttaa asiaa.
Ebayn kautta on joitain kortteja tullut myös tilattua ja eivätkä nekään ole koskaan tulliin jääneet.

Kaupoista ainaoastaan positiivisia kokemuksia, toimitukset jopa nopeampia mitä tuolta eteläisestä Euroopasta..
« Viimeksi muokattu: 09.03.15 - klo 19:38 kirjoittanut Neuroosi »

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #482 : 09.03.15 - klo 23:23 »
Onko ihmisillä kokemuksia MCM:n euroopan ulkopuolisilta myyjiltä tilaamisesta? Onko tullut maksettavaksi tullimaksuja, alveja yms. kivaa, vai onko homma sujunut yhtä kivuttomasti kuin eurooppalaisilta myyjiltä ostaessa?
Olen tilannut ja ei ole tullut mätkyjä.

Poissa oze

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #483 : 13.03.15 - klo 00:08 »
Onko ihmisillä kokemuksia MCM:n euroopan ulkopuolisilta myyjiltä tilaamisesta? Onko tullut maksettavaksi tullimaksuja, alveja yms. kivaa, vai onko homma sujunut yhtä kivuttomasti kuin eurooppalaisilta myyjiltä ostaessa?

Ei hirveästi ole kokemusta eu:n ulkopuolisista tilauksista, mutta pariin otteeseen on tullut tilattua FaceToFaceGamesiltä. Kirjekuoria ei kaiketi pahemmin tullailla niin lisämaksujakaan ei ole tupsahdellut.
Jos en nyt ihan väärin muista niin kirjeessä ei ollut lähetyksen arvoa joka myös auttaa asiaa.
Ebayn kautta on joitain kortteja tullut myös tilattua ja eivätkä nekään ole koskaan tulliin jääneet.

Kaupoista ainaoastaan positiivisia kokemuksia, toimitukset jopa nopeampia mitä tuolta eteläisestä Euroopasta..

Kyllä kirjeitäkin avataan jos tulevat EU:n veroalueen ulkopuolelta. Itse olen joutunut tekemään tulliselvityksen useita kertoja ja alvitkin olen joutunut aina joskus maksamaan.
Jos lähetyksen arvo on merkitty kuoreen, olen joutunut tekemään tulliselvityksen lähes joka kerta jos lähetyksen arvo on ollut lähellä kantorajaa (22€). Jos arvoa ei ole merkitty kuoreen, tarkastetaan niitä ehkä hieman harvemmin, mutta ei silti kannata luottaa selviävänsä ilman lisäkuluja. Monta tällaistakin kuorta olen joutunut selvittämään. Jos kuoreen on merkitty "gift", niin joutuvat avattavaksi aika usein. ;)
Tullimaksutta voit tilata mtg-kortteja omaan käyttöön, jos tuotteen arvo on enintään 150€.

Poissa Nastaboi

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #484 : 13.03.15 - klo 08:54 »
Ostin kymmenisen vuotta sitten powerit ebaysta. Kerran jäi lähetys tulliin ja jouduin maksamaan alvit ja vähän tullia, muina kertoina tuli onnellisesti läpi. Päätelkää tästä nyt sitten jotain.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #485 : 13.03.15 - klo 10:18 »
Sellaasta kysyisin MCM:n liittyen että kannattaako siä ottaa aina rekisteröity kirje vai otatteko aina normaalin kirjeen jos vain mahdollista? Kun tässä olis pian tarkootus sieltä ostella :)

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #486 : 13.03.15 - klo 10:53 »
ite otan 90% tapauksesta ei kirjattuna, koska lähinnä käytän sitä tilaamaan edh käyttiksiä tai alle 5e legacy herkkuja!
Jos tilaa yli 20e niin kannattaa kyllä harkita. Esim. kaduttaa jälkikäteen kun ostin 2 x cavern of soulsia (korea)  hintaan 22ekpl ja tilasin yksitellen, että ei tarvinnut maksaa kirjattuna.
Kirjattuna kuitenkin MCM vakuuttaa kirjeen eli jos se hukkuu niin rahat on mahdollista saada ilmeisesti takaisin (en ole perehtynyt) mutta jos tilaat kirjaamattomana niin on ns. täysin tilaajan omalla vastuulla.

No onkohan mulla 3 kirjettä hukkunut matkalla.  2 näistä ei vastannut ikinä mitään joten veikkaan että saattoi olla jopa kusetus tai jotain. Kyseessä kuitenkin alle 5 lappuja kummaltakin 1kpl niin aika pientä hävikkiä. Oon kuitenkin tosi monesti tilannut. Kolmas kerta sovittiin että pistettiin tappio yhteisesti meidän kummankin piikkiin ja se oli kyllä kiva vastaantuleminen myyjältä jonka vika se nyt ei edes ole jos posti hukkaa kirjeen.

Mutta tosiaan kannattaa miettiä vähän kuinka paljon riskiä haluaa ottaa ja stressiä kestää?
Kaverilla ollut todella huono mäijä ja hukkunut niiin sword of fire and ice (tai joku vastaava miekka)
emrakul ja joku halvempi jace.
nämä ovat olleet kirjaamattomia niin ei ole saanut mitään takaisin.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Vicard

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #487 : 13.03.15 - klo 11:00 »
Mulla on neljästätoista normikirjeestä hukkunut yksi. Kannattaa tietysti ottaa rekisteröity kirje jos se ei maksa hirveästi, tai jos tilaat jotain tärkeää.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #488 : 13.03.15 - klo 11:09 »
Sellaasta kysyisin MCM:n liittyen että kannattaako siä ottaa aina rekisteröity kirje vai otatteko aina normaalin kirjeen jos vain mahdollista? Kun tässä olis pian tarkootus sieltä ostella :)

MCM kertoo asiasta seuraavaa:

 
(click to show/hide)

Itse suosin tilatessa yli 25 euron tilauksia yhdeltä ja samalta myyjältä koska se pakottaa käyttämään kirjattuja lähetyksiä ja useissa maissa postikulujen ero kirjatun ja kirjaamattoman välillä on pieni (ei tosin Suomessa). Kirjaamattomien osalta en tilaa kuin alle 10 euron tilauksia koska katson että sen verran voin ottaa takkiin ja että lähettäjä ei halua niin pienen summan takia riskeerata tilinsä mainetta. Kadonneita tilauksia omalla kohdalla on nolla, kaksi kertaa on Luigi jättänyt ennakkotilatut laput lähettämättä ja näissä tapauksissa ainoa tappio on ollut jääminen ilman halpoja kortteja. Itse en käytännössä myy alle 25 euron kortteja lainkaan koska haluan varmistua korttien perille menosta ja nappikauppa ei muutenkaan innosta.

Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #489 : 13.03.15 - klo 12:07 »
Selvä kiitos vastauksista :D Ostoksia tuli yli 30:llä eurolla yhdeltä myyjältä ja oli vain 2 euroa eroa kirjatun ja kirjaamattoman välillä joten oli päätös aika helppo :)

Poissa Sir Marde

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #490 : 13.03.15 - klo 12:08 »
Onko ihmisillä kokemuksia MCM:n euroopan ulkopuolisilta myyjiltä tilaamisesta? Onko tullut maksettavaksi tullimaksuja, alveja yms. kivaa, vai onko homma sujunut yhtä kivuttomasti kuin eurooppalaisilta myyjiltä ostaessa?

Ei hirveästi ole kokemusta eu:n ulkopuolisista tilauksista, mutta pariin otteeseen on tullut tilattua FaceToFaceGamesiltä. Kirjekuoria ei kaiketi pahemmin tullailla niin lisämaksujakaan ei ole tupsahdellut.
Jos en nyt ihan väärin muista niin kirjeessä ei ollut lähetyksen arvoa joka myös auttaa asiaa.
Ebayn kautta on joitain kortteja tullut myös tilattua ja eivätkä nekään ole koskaan tulliin jääneet.

Kaupoista ainaoastaan positiivisia kokemuksia, toimitukset jopa nopeampia mitä tuolta eteläisestä Euroopasta..

Kyllä kirjeitäkin avataan jos tulevat EU:n veroalueen ulkopuolelta. Itse olen joutunut tekemään tulliselvityksen useita kertoja ja alvitkin olen joutunut aina joskus maksamaan.
Jos lähetyksen arvo on merkitty kuoreen, olen joutunut tekemään tulliselvityksen lähes joka kerta jos lähetyksen arvo on ollut lähellä kantorajaa (22€). Jos arvoa ei ole merkitty kuoreen, tarkastetaan niitä ehkä hieman harvemmin, mutta ei silti kannata luottaa selviävänsä ilman lisäkuluja. Monta tällaistakin kuorta olen joutunut selvittämään. Jos kuoreen on merkitty "gift", niin joutuvat avattavaksi aika usein. ;)
Tullimaksutta voit tilata mtg-kortteja omaan käyttöön, jos tuotteen arvo on enintään 150€.

Mulla on kahdesti tullut alvit maksettavaksi n. 40:stä Pohjois-Amerikan tilauksesta ja kerran tai pari olen käynyt näyttämässä mailista printatulla kuitilla, että tavaran+postimaksun arvo on alv-rajan alle. Tullilla ei ole juuri merkitystä 24% alvin rinnalla. Kerran kun oli mahdollisuus tullimaksuihin, virkailijaa kiinnosti tavaran laji, ja kun vastasin "keräilykortit", tulli oli 0%, nimikkeellä pelikortit olisi kuulemma ollut 0,5%. Näin siis viitisen vuotta sitten.

Poissa Ripatee

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #491 : 14.03.15 - klo 23:05 »
Kiitos vastauksista! Hyvä tietää, eli ilmeisestikkin melko fifty-sixty tuleeko ALV maksettavaksi vai ei. Pitää kokeilla ja toivoa parasta. Tuo 150€ oli ilmeisestikkin pelkistä tullimaksuista, ja pelkkä ALV menee 22€:sta ylöspäin mikäli oikein ymmärsin?

Poissa Dashenroz

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #492 : 17.03.15 - klo 17:45 »
Osaako joku sanoa, kuinka aikaisin yleensä alkaa ennakkoilmoittautuminen GP-skaboihin?

Poissa Anssi

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #493 : 17.03.15 - klo 18:15 »
Osaako joku sanoa, kuinka aikaisin yleensä alkaa ennakkoilmoittautuminen GP-skaboihin?

Riippuu ihan GP:stä. Utrichtiin on jo avoinna, muihin eu GP:eisiin atm ei. Hyvin saa infoa jos vaikka seuraa Facebookissa tai Twitterissa turnausjärjestäjiä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Dashenroz

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #494 : 17.03.15 - klo 19:59 »
Osaako joku sanoa, kuinka aikaisin yleensä alkaa ennakkoilmoittautuminen GP-skaboihin?

Riippuu ihan GP:stä. Utrichtiin on jo avoinna, muihin eu GP:eisiin atm ei. Hyvin saa infoa jos vaikka seuraa Facebookissa tai Twitterissa turnausjärjestäjiä.

Kiitoksia. Jos sitä vaikka lähtisi kesäkuussa Köpikseen.

Poissa TheDexter626

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #495 : 17.03.15 - klo 20:10 »
Kertokaa mitä tuo Goblini tekee? Ei riitä lontoo :D
Goblin S.W.A.T. Team

Poissa Rancid-

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #496 : 17.03.15 - klo 20:14 »
Kerran vuorossa saat sanoa "Goblin SWAT Team" lisätäksesi siihen plussapylpyrän, ellei vastustaja läimäytä (swat) pöytää muutaman sekunnin sisällä.

Toisin sanoen peli muuttuu ärsyttäväksi nitkuttamiseksi, kuten yleensäkin Un-sarjojen korteilla pelatessa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa TheDexter626

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #497 : 17.03.15 - klo 20:36 »
Jaahas, vai että tollanen kortti.

Jos joku pelaa Goblinpakkaa tai tietää niistä edes jotain, niin voisiko hän pistää vaikka Yv:n, olisi kysyttävää.
« Viimeksi muokattu: 17.03.15 - klo 22:12 kirjoittanut TheDexter626 »

Poissa TheDexter626

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #498 : 22.03.15 - klo 18:37 »
Miten mana lasketaan? Olen tekemässä Goblin dekkiä ja jos kaikkien korttien manat lasken yhteen tulisi 60 landia pakkaani

Poissa Gagis

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #499 : 22.03.15 - klo 19:02 »
Miten mana lasketaan? Olen tekemässä Goblin dekkiä ja jos kaikkien korttien manat lasken yhteen tulisi 60 landia pakkaani
Optimaaliset määrät ländejä on laskettu todennäköisyyksistä, että saat keskimääräiseen aloituskäteen ja muutamaan sen jälkeiseen nostoon riittävästi ländejä, että pystyt castaamaan suurimman osan keskimääräisen aloituskäden loitsuista. Käytännössä 60 kortin pakassa johonkin maksimissaan pari kolmen manan creatureja pelaavaan aggropakkaan riittää jopa vain 20 ländiä. Jos aikoo castata myös muutaman 4 manan loitsun tai pelaa ländejä, jotka tekevät muutakin kuin tuottavat manaa, kannattaa pelata esim 22:a. Isompia pihvejä pelaaville dekeille ja kontrollille, joku 24-26 on aika tyypillistä.

Kun tyypllinen hyper-agressiivinen goblin dekki toimii täydellisesti, aurinko paistaa ja aggrojumalat hymyilevät kädellesi, olet maksimoinut pakkaa tehdessäsi todennäköisyyden, että pystyt ensimmäisellä vuorolla pelaamaan mountainin ja yhden manan goblinin, toisella vuorolla toisen mountainin ja kaksi yhden manan goblinia tai yhden kahden manan goblinin. Kolmosvuorolla pelataan kolmas mountain ja lisää goblineita burnin saattelemana ja nelosvuorolla pitäis jo katsella, että joko tää peli on voitettu. Jos kaikki on mennyt nappiin, niin nelosvuorolla voi combatin jälkeen castata vaikka 3 Lightning Boltia ja kysyä, että riittikö. Siinä vaiheessa 3 pulttia on paljon kivempi käsi, kuin 2 pulttia ja se neljäs ländi, joten ei niitä ländejä liikaa kannata olla.

Klassinen hyperagressiivinen punainen aggro pelaa 20 ländiä, 20 halpaa ja vihaista otusta ja 20 tehokasta damageloitsua. Formaatista riippuen tästä voi joutua kyllä poikkeamaan paljonkin. Esim. standardissa on usein pulaa hyvistä polttoloitsuista, joten ei niitä voi väkisin yrittää 20:a pelata ja standardille on myös tyypillistä, että Red Deck Wins haluaa pelata mountainien lisäksi muutamaa hyötymaata kuten Mutavaultia, milloin kannattaa lisätä ländimäärää suosiolla. Itse käytän nyrkisääntöä, että hyötymaa on puoliksi loitsu, ja puoliksi ländi, joten neljän hyötymaan RDW:ssä voi pelata vaikka 22 ländiä, joista 18 on mountaineja ja 4 niitä läänejä, joita käytetään muuhunkin, kuin tuottamaan manaa.
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo 19:08 kirjoittanut Gagis »
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #500 : 25.03.15 - klo 12:54 »
Heps sellaasta kysyisin että kuinka kauan Saksasta kestää korttien yleensä tulla? Ja tilaukseen valitsin rekisteröidyn kirjeen niin kuuluko siihen saada mitään seurantakoodin tyyppistä?

Poissa luma

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #501 : 25.03.15 - klo 13:05 »
Heps sellaasta kysyisin että kuinka kauan Saksasta kestää korttien yleensä tulla? Ja tilaukseen valitsin rekisteröidyn kirjeen niin kuuluko siihen saada mitään seurantakoodin tyyppistä?

Muutamassa päivässä ovat yleensä tulleet. Seurantakoodin saa jos lähettäjä viitsii sen sinulle antaa.

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #502 : 25.03.15 - klo 13:16 »
No voi perkele. Olin kyllä vaihtanut osoite tietoni ennen kun tilasin kortteja mutta sillä oli mun vanhat osoite tietoni jostain kumman syystä. Mitä nyt voiko MCM:ää syyttää? Ja eikö posti usein tule silti oikeaan osoitteeseen vaikka osoite olisikin väärä?

Poissa Vicard

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #503 : 25.03.15 - klo 13:29 »
MCM:än syyttäminen on todennäköisesti turhaa ellei osoitteen päivityksestä ole jo jonkin aikaa.
Posti tuo lähetykset oikeaan osoitteeseen jos postinohjaussopimus on tehty, ja/tai väärä vastaanottaja palauttaa väärään osoitteeseen tulleen lähetyksen postiin.
Kirjatun kirjeen kanssa voisi olettaa, että posti osaa toimittaa lähetysilmoituksen oikeaan paikkaa. Ehkä.

edit: ekaa lausetta muokattu. luin edellisen kirjoituksen aluksi väärin...
« Viimeksi muokattu: 25.03.15 - klo 13:34 kirjoittanut Vicard »

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #504 : 25.03.15 - klo 13:33 »
Kyllä mä sen etukäteen olin vaihtanut. Olisin mä sen jo sitten silloon tajunnu että on lähteny väärään osoitteeseen JOS olisin vaihtanu osoitteen tiedoistani jälkikäteen.

Poissa Vicard

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #505 : 25.03.15 - klo 13:36 »
Joo sori huomasin äsken lukeneeni väärin. :-[
Kumminkin kannattaa huomata, että jos satuit vaihtamaan osoitetiedot juuri ennen ostoa, ei MCM:n systeemi ole välttämättä ehtinyt tietoja päivittää tietokantaan ennen kun tilaus on maksettu. Tää nyt on kumminkin vaan arvaus.

Poissa Sir Marde

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #506 : 25.03.15 - klo 22:08 »
Jos myyjä ei ole vielä ehtinyt lähettää lappuja, sinne voi myös ilmoittaa oikean osoitteen.

Poissa aivaperus

Vs: Jelppikerho (ei sääntökysymyksiä)
« Vastaus #507 : 25.03.15 - klo 23:04 »
Jos myyjä ei ole vielä ehtinyt lähettää lappuja, sinne voi myös ilmoittaa oikean osoitteen.

Myyjä oli lähettänyt ne jo 17. päivä. Sain onneksi äsken siltä lähetyskoodin jossa selvisi niiden juuri saapuneen paikalliseen postiin. Ja kun se oli kirjattu kirje niin sen on kuulemma aika vaikeaa päätyä väärään paikkaan

Poissa Lorttopena

Vs: Ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä ihmisiä
« Vastaus #508 : 05.04.15 - klo 01:49 »
Kuuluneen tälle palstalle..:

Mitenkä tuo MODO:ssa lieneen,
kun siellä ostajabotti ehdottaa kauppoja,
enkä, vaikkapa yhdestä tietystä kortista halua luopua kyseisellä hinnalla, mutta tarjous vaikuttaa kohtuu hyvältä niiku muuten..
Saanko yhä tarjouksen muista korteista (eli voinko siirtää kortin pois treidaus-listalta),
vai pitääkö minun mennä,
ja poistaa kyseinen kortti kokonaan pois treidaus-bideristä?

Eli voinko vaikuttaa botin wantti-listaan ollenkaan?
(Yritin kyllä, muttei mitään relevanttia tapahtunut..)

Olisi,
nimittäin(spede.. :P),
helpompaa vissiin jos tarjouksesta voisi näin yhden, tai tai kaksi, korttia poistaa..

tietoja sinusta ei voi olla tyhjä

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Vs: Ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan tyhmiä ihmisiä
« Vastaus #509 : 05.04.15 - klo 06:27 »
juuh itekkin pohdin nimenomaan tätä!:)

Lue tarkasti chatti ikkuna! tai jos ostobotissa on jotain ohjeita antava toiminto niin kirjoita se chattiin!

Monen botin kohdalla piti esim. kirjoittaa chattiiin "remove 25" jos halusin pois kortin 25...se luki aina tarjouksen kohdalla.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.