1. Minun Youtube playlistassa on yli 200 eri asiaa. Vituttaa, että niitä poistuu silloin tällöin. Vituttaa, että jotkut niistä menee [blocked in your country]. Joudun käyttämään sen minuutin tai enemmän siihen että kopioin, leikkaan linkin, isken googleen, näen mikä vittu se oli, ja hakemaan mahdollisesti huonompilaatuisen korvaavan version sen poistetun/blokatun tilalle. Koska haluan että omat suosikit pysyy siellä vitun listassa.
2. One Piece on blokattu Suomesta Crunchyrollissa. VMP.
Pikku avautumiset tätä seuraten, voi pilata jonkun päivän, ja joillekin aiheuttaa naurua.
3. Joutuisin vankilaan jos Yumeko Jabami olisi oikea nainen, tai olisin rikas, tai olisin persauki JA veloissa. Vituttaa myös että hän ei ole oikea nainen. (olen vähän bi mutta liian outo enimmistölle)
4. Olen joutunut olemaan ilman omaa rakasta, hän tulee takaisin viikon päästä. Sillä välin entinen pano laittaa viestiä, jyrkkä ei, johon "mUt MÄ HaLuUn PaNnA sUA" jyrkkä ei, "mUt sE OiS KiVaA" vittu mies (nyt on myöhäistä) en haluu ikinä enää panna sun kanssa traumatisoit mut rankalla anaaliseksillä ja suihinotolla (ei, ei siinä järjestyksessä) joka aiheutti oksennukset. Sitäpaitsi sulla oli sun mahdollisuudet, mä jopa rakastuin suhun, mä ******n sun takia, mut halusit pelkkää pillua vitun idiootti. Jos mun päättömät vuodet opetti mulle mitään niin sen että idiootteja ja uskottomia on maailma täynnä. Ja sen, että minä olen ihan vitun tyhmä, ja palkitsin niitä, jotka eivät sitä ansainneet. Vois investoida vahvempaan juotavaan ens kuussa. Haluun pääparan lomalle. Ei aina kestä tätä.
5. Sisäiset kärsimykset taas. Pääsenkö niistä koskaan eroon? En usko mihinkään, en näe toivoa vaikka sitä olisi. En tällaisina hetkinä. Mun oikea lääke on se toinen ihminen joka ei nyt ole täällä. Sitä ei korvaa mikään. Ehkä en ikinä parane kokemuksistani täysin...