No ei ainakaan fantasiapeleissä. Starter on 5 euroa.
Tuo starter loota on 50 euroa ja tuo booster loota on 72e. Starter laatikossa on huomattavasti enemmän kortteja. Voihan nuo hinnat muuttua, lisäksi jos nuissa boostereissa on 2-3 täyttökorttia nuina lokaatioina kuten minulla per pakkaus niin ei tuo vedä vertoja startereille. Tuli ajatus että euro olis tuosta boosterista realistisempi tai sitten vastaavasti kymppi startterista, mielummin niin päin.
Dragons on 54 euroa sitten tuolta gwaihir.net mutta en tiedä onko kyseessä keräilykelpoinen Limited versio. Minä ainakin kunnioitan nuita avaamattomia laatikoita, en raaski avata vaikka ostin. Yleensä vanhat paketit on kalliimpia, ilmeisesti nuissa wizard ja dragons oli korkea painantamäärä eikä peli menestynyt oletetulla tavalla ja Lidless Eye sekä Balrog sarjoissa painantamäärää pienennettiin ?
Balrog sarjaa tuntuu olevan mahdoton löytää mistään. Teemallisesti pidän Dragons sarjasta niin onneksi sitä löytyy hyvin, suunnittelen että ostan 4 laatikollista Dragons sarjaa jotka avaan ja säästän tuon yhden. Jos ovat Limited versioita niin säästän toisenkin.
Kyllä nuissa hyvin rareja tuli äsken katoin, niin aika moni nuista mitä lajittelin on rareja.
Fantasiapeleissä näyttäisi olevan koko internetin halvin Velhot Starter laatikko. 50 euroa Limited laatikosta on uskomattoman halpa jopa ulkomaankielellä. Mistään ei tunnu löytyvän englaniksi alle 100 eurolla ja ulkomaan kielelläkin halvimmat on 80 euroa tms. Fantasiapeleissä on myös käänteisesti toisin kun muualla jossa booster box on halvempi kun starter, niin fantasiapeleissä starter huomattavasti halvempi. Joku taisi mainitakkin että heillä on paljon niitä varastossa jonka takia varmaan myyvät halvemmalla. Epäilen että 8 euroa on tuollasen ns oikeellisempi hinta jos ottaa huomioon hintatason muualla, että menevät ns pilkka hintaan tällä hetkellä ottaen huomioon että valmistus on lopetettu ja kyseessä on ensimmäisen sarjan ensimmäinen painos (?). Eipä nuilla muilla kun suomalaisille mitään käyttöä ole, mutta kyllä suomalaisena kelpaa nuita ostaa ja kasata perus sarjasta mittava pohja harrastukselle. Nuita laatikkoja kun ostaa vaikka kaksi, niin saa harrastuksen hyvin alkuun.
Halvin White Hands vaikuttaisi olevan täällä:
http://www.wholesalegaming.biz/middleearth/ - Täällä tosin postikulut jostain syystä nousee todella koviksi, yli kahdeksankymmentä dollaria kolmesta paketista että ei taida sittenkään olla potentiaalinen täällä asuville.
Muut paketit onkin sitten hankala löytää, esim Lidless Eye tulee jo todella kaliiksi (169 euroa + postit) ja muita paketteja ei löydy laisinkaan. Kun katsoo muiden sivustojen hintoja, niin tämä on ilmeisesti vielä todella halpa yleiseen hintatasoon verrattuna. Minkä takia tämä sarja on näin paljon kalliimpi ?
Halvin Dragons tosiaan tuola Gwaihir.net.
Dark Minions kiinnostaa ja jostain epäilyttävältä sivustolta sen sai halvalla, mutta luulen olevan huijaus. 149e kaikkia kortteja yksi Gwaihir.net:ssä muttei suljettuja pakkauksia.
Olen tästä aika lailla innostunut ja katsoin korttien kuvia internetistä ja tykkään näistä korteista aika lailla niin että tahdon alkaa keräilemään keski-maa kortteja. Harmi että nuita sarjoja ei ole saatavilla edes kaikkia ja ainakin minun mielestä jo Lidless Eye on liian kallis. Vain Velhot, Dragons ja White Hands on tällä hetkellä saatavilla realistisilla hinnoilla.
Jos joku tietää mistä saa nuita muita sarjoja niin kertokaa ihmeessä.
Jos jollain on muiden sarjojen kortteja, niin voin tosiaan vaihtaa Velhot ja Dragons sarjan kortteihin.