Jos yksittäisten ihmisten tilastoja halutaan tarkastella, niin tässä vähän Kiblerin statistiikkaa:
https://pbs.twimg.com/media/BxiDSSZIMAER1Aj.jpghttps://pbs.twimg.com/media/Bxl7OR_IIAArq6K.jpgBuzzard-UtH-kombo ei ehkä ollut ihan mahdotonta pelata ympäri, mutta se on tosi kiusallinen pelissä, jossa minionit (creaturet) ovat todella isossa roolissa. Kaikki pakat pelaavat minioneita, ja suurin osa pelaa enimmäkseen niitä. Paladinin ja Shamaanin hero ability spawnaa minioneita. Se, että kahden kortin ja 5 manan kombolla voi sekä laputtaa vastustajan minioneiden lukumäärän verran että päästä osasta niistä eroon (isoistakin tyypeistä, kiitos Hunter's Markin), tai vaan laputtaa ja ajaa charge-damagea päähän pakalla, jossa on luonnostaakin älyttömästi reachia hero abilityn ja damage-spellien takia, oli hieman liian tylyä.
Buzzard-nerffi meni liian pahaksi, mutta mun mielestä tämä lopputulos on silti parempi kuin jos sen olisi jättänyt entiselleen.
Siitä olen samaa mieltä, että Leeroy-nerffi ei kauheasti handlockia haittaa. Itse pakkaa pelanneena ja paljon sitä vastaan pelanneena on tuntunut kyllä siltä, että Leeroy-kombo tuo vaan lisämausteen siihen, ja yleensä voittaa/häviää vaan gianttien takia. Miracle Rogue pakkana on mielenkiintoinen, ja Leeroy-nerffi vaikutti siihen sillä lailla, että pari evoluutioaskelta pitää ottaa, ja ne askeleet vievät kohti interaktiivisempaa peliä, mikä on hyvä juttu.