0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
+0
noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golem
Niiden Converted Cost ei ole 0.
Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?
Lainaus käyttäjältä: Random Turtti - 09.12.08 - klo 13:30noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golemLainaus käyttäjältä: Chaosworm - 09.12.08 - klo 16:12Niiden Converted Cost ei ole 0.No shit? Vaikka niiden sömö ei olekaan 0, niin kyllä ne täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit.Lainaus käyttäjältä: Chaosworm - 01.03.08 - klo 12:35Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?
Lainaus käyttäjältä: Omnicun - 09.12.08 - klo 21:45Lainaus käyttäjältä: Random Turtti - 09.12.08 - klo 13:30noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golemLainaus käyttäjältä: Chaosworm - 09.12.08 - klo 16:12Niiden Converted Cost ei ole 0.No shit? Vaikka niiden sömö ei olekaan 0, niin kyllä ne täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit.Lainaus käyttäjältä: Chaosworm - 01.03.08 - klo 12:35Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?Varsin monesta mäsikin miehestä saa nollaa maksavan, kun leikkii vähän Urza's Incubatorilla, Edge Walkerilla ja Conspiracyllä, nämäkin täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit, mutta turha tänne on tulla lukemaan viestejä kuin piru raamattua ja viisastella sitten.