MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Sigu7 - 19.11.06 - klo 17:59

Otsikko: Followed Footsteps
Kirjoitti: Sigu7 - 19.11.06 - klo 17:59
kun Followed Footstepsin antaa ollekkin creaturelle niin saako sen creaturen kopio myös sen Followed Footstepsin antaman taidon että se kopioituu vuoron alussa
Otsikko: Vs: Followed Footsteps
Kirjoitti: Polari - 19.11.06 - klo 19:53
Followed Footsteps ei vaikuta enchantoituun creatureen mitenkään, vaan kopion luominen on Footstepsin itsensä ominaisuus. Sitä ei siis kopioilla ole sen enempää kuin alkuperäisellä creaturellakaan.

Ja muistutetaanpa jälleen sääntöpalstan säännöistä: "Palstalla saavat kysymyksiin vastata vain DCI-tuomarit, jotka tunnistaa Judge-nimikkeestä. Muiden vastaukset poistetaan palstalta."