MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Spohjo - 27.02.07 - klo 16:49

Otsikko: Pull from Eternity vs. imprint
Kirjoitti: Spohjo - 27.02.07 - klo 16:49
Jos nappaan Pull from Eternityllä imprint-kortista, esim. Chrome Moxista, sille imprintatun kortin pois, voiko tuo Moxi tuottaa vieläkin imprint-kortin värisiä manoja?
Otsikko: Re: Pull from Eternity vs. imprint
Kirjoitti: duracel - 27.02.07 - klo 16:53
Ei voi, koska mikään ei enää määritä manan väriä.

~jari
Otsikko: Re: Pull from Eternity vs. imprint
Kirjoitti: duracel - 27.02.07 - klo 17:32
Tämä on yksi niitä asioita, jotka judget vain tietävät, koska ne on erikseen mainittu sääntökirjassa. Vapaasti suomentaen:
"Kortti, joka on removed from the game zonella, koska se on poistettu pelistä imprint abilityn vuoksi, on imprintattu tuon abilityn luoneeseen permanenttiin." Jos kortti ei enää ole removed from the game zonella, se ei myöskään ole enää imprintattu.

~jari