MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: DragonSlayer - 27.02.07 - klo 20:38

Otsikko: Suspend, Rule of Law ja Deep-Sea Kraken
Kirjoitti: DragonSlayer - 27.02.07 - klo 20:38
Esimerkki:

Pöydässä on Rule of Law. Pelaaja 1 pelaa spellin jonka pelaaja 2 counteroi. Tämän jälkeen Deep-Sea Krakenilla ei ole enää yhtään time counteria. Mitä käy?
Otsikko: Re: Suspend, Rule of Law ja Deep-Sea Kraken
Kirjoitti: duracel - 27.02.07 - klo 20:41
Koska Krakenia ei voi pelata, se jää removeen ja on siellä pelin loppuun asti.

~jari