MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Jetch - 14.09.07 - klo 21:29

Otsikko: Ball Lightning
Kirjoitti: Jetch - 14.09.07 - klo 21:29
Tulipa löydetty ristiriita kyseissä kortissa, ball lightning.
Alhaalla lukee:
"10/4/2004 The creature type is "Ball-Lightning" which is considered one word. Before errata, it was two words, "Ball Lightning"."

Mutta silti Oraclessa lukee, että se olisi Elemental, joten mitä pitäisi uskoa?
Otsikko: Re: Ball Lightning
Kirjoitti: duracel - 14.09.07 - klo 21:45
Gathererissa on paljon vanhoja rulingeja. Oracle-tekstit ovat kuitenkin ajan tasalla, usko niitä. Ball Lightningin creature type on Elemental.

~jari