MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Koumo - 16.09.07 - klo 13:16
-
Eli, pöydässä on kaksi Decree of Silencea ja vastustaja pelaa spellin. Tuleeko molempiin Decreihin countteri vai vain toiseen?
Muistaakseni Ropeconissa kysyimme tätä joltain Judgelta, joka vastasi, että ei tule, mutta nyt löysin SCG:stä jotain ihan muuta tietoa (joka voi tietysti tietysti vanhaa tai saatoin ymmärtää sen väärin). Halusin vain varmistaa moisen.
- Hannu
-
Decreen ability ei targetoi, joten se resolvaa vaikka alkuperäistä spelliä ei enää olisikaan olemassa. Tällöin siitä tehdään niin paljon kuin mahdollista, joten molemmat Decreet saavat depletion counterin.