MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: vodel - 28.10.07 - klo 19:42

Otsikko: Militia's Pride
Kirjoitti: vodel - 28.10.07 - klo 19:42
Militia's Priden:

Whenever a nontoken creature you control attacks, you may pay W. If you do, put a 1/1 white Kithkin Soldier creature token into play tapped and attacking.

sanamuodosta sellainen kysymys, että jos esim. hyökkään kolmella nontoken miehellä voinko aktivoida kortin kolme kertaa ja saada kolme tokenia, vai toimiiko kortti vain kerran attackissa?
Otsikko: Vs: Militia's Pride
Kirjoitti: Polari - 28.10.07 - klo 19:51
Militia's Pride triggeröi nontoken creaturen hyökätessä. Kolmen nontoken creaturen hyökätessä Militia's Pride triggeröi kolmesti.

edit - Täsmennys heti perään: kyseessä tosiaan on triggered eikä activated ability.
Otsikko: Vs: Militia's Pride
Kirjoitti: vodel - 28.10.07 - klo 22:46
Heitetään tähän vielä yksi jatkokysymys:

Voiko Thoughtweft Trion pelata onnistuneesti poistamalla Militia's Priden pelistä? Trio sanoo remove another Kithkin, eli tarkoittaako tuo toista kithkin-korttia, vai ainoastaan kithkin-tyypistä creaturea?
Otsikko: Vs: Militia's Pride
Kirjoitti: malin - 28.10.07 - klo 22:54
Voi removata Militia's Priden, se on Kithkin.
Otsikko: Vs: Militia's Pride
Kirjoitti: Polari - 28.10.07 - klo 23:19
Pieni tarkennus tähänkin: Thoughtweft Trion "another Kithkin" tarkoittaa mitä tahansa permanenttia jolla on tyyppi Kithkin ja joka ei ole Trio itse (toinen Trio kyllä kelpaa). Eri variaatiot creature typeä koskevista asioista (Kithkin/Kithkin spell/Kithkin card/...) on käyty läpi mtg.comin rules cornerissa 15.10, löytyy täältä (http://wizards.com/default.asp?x=mtgcom/askwizards/1007).