MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Teukku - 31.10.07 - klo 21:46
-
Tällaisiin kysymyksiin mietein vastauksia, mutta enpä ollut ihan varma...
You have an "Incandescent Soulstoke" in play. In your end of turn step, you use its ability to put "Glarewielder" from your hand into play, then you play "Brute Force" to give "Glarewielder" +3/+3. What happens when your turn ends?
You have a Wild Pair in play and 3 Swamps. In your first main phase, you play a Nightmare from your hand. Which of the following cards CAN you put into play?
a) Aquamorph Entity.
b) Centaur Omenreader.
c) Both.
-
Mistäs nämä kysymykset ovat peräisin, kun tuskin niitä itse englanninkielisiksi kirjoitit?
-
MtGO klaanin foorumilta. Mietittiin porukalla, mutta ajattelin kysyä täältä kun Judgeja kerran löytyy.
-
Jotenkin nämä kuulostaa siltä kuin ne olisivat jostain kokeesta, ja sellaisiin emme toki vastaa ihan periaattesta.
-
No, jatkamme miettimistä klaanin kesken :P En tosiaan tiedä mistä nämä kysymykset ovat, mutta tuskin ketään pasteisti tänne mitään kokeita, jos vaatisi nopeita vastauksia :)