MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: diller - 03.11.07 - klo 11:40

Otsikko: Warp world "all permanents he or she owns"
Kirjoitti: diller - 03.11.07 - klo 11:40
Ei nyt ehkä ihan judgeilta tarvisi tätä kysyä, mutta kuitenkin. Warp World kortissa mainitaan "all permanents he or she owns" ja jäi mietityttämään että lasketaanko tuohon myös hautuumaa? Entä kortit jotka on poistettu pelistä?
Otsikko: Re: Warp world "all permanents he or she owns"
Kirjoitti: duracel - 03.11.07 - klo 11:59
Permanentteja ovat vain pelissä olevat kortit. Graveyardilla, kädessä, removessa, pakassa tai jossain muussa ihme paikassa olevat kortit eivät ole permanentteja.

~jari