MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: TesTang - 13.11.07 - klo 15:57

Otsikko: Put card into play+Non-permanentit
Kirjoitti: TesTang - 13.11.07 - klo 15:57
Mitenkäs on. Pystyykö spelleillä silti targetoimaan vaikka ne "ohittavat stäckin"?
esim. Goblin Lackey ja Tarfire.
Otsikko: Vs: Put card into play+Non-permanentit
Kirjoitti: Hopo - 13.11.07 - klo 16:10
Ja jatkokysymys:
Onko kaikkiin lackey-tyyppisiin put-a-creature-type-into-play efekteihin erratoitu nykyään tuo permanent-lisäys sääntötekstiin vai pitääkö jokainen kortti vain tsiigata läpi yksi kerrallaan?
Otsikko: Vs: Put card into play+Non-permanentit
Kirjoitti: jkk - 13.11.07 - klo 16:23
Goblin Lackey sanoo "Goblin permanent card" eli sillä ei voi laittaa Tarfireä peliin, stackiin eikä mihinkään muuallekaan.

Eiköhän kaikki Goblin-kortteja peliin laittavat asiat ole erratoitu siten että ne laittavat vain permanentteja peliin, mutta lienee silti parasta tarkistaa erikseen kaikki kortit millä haluat pelata.
Otsikko: Re: Put card into play+Non-permanentit
Kirjoitti: duracel - 13.11.07 - klo 16:44
Oli tuo errata tai ei, niin instantteja ja sorceryitä ei voi laittaa peliin. Jos jokin efekti tätä yrittää, jää kyseinen instant tai sorcery sille zonelle, josta se oli siirtymässä.

~jari