MtgSuomi.fi
Kortit ja pakat => Yksittäiset kortit => Aiheen aloitti: Knape1 - 19.11.07 - klo 21:09
-
Kyselisin nyt että onko Mind's Desire bannattu extendedissä. Jotkut ovat väittäneet, että kyseinen kortti on bannattu ja jossain taas lukee että sen määrää on vain rajoitettu.
Kuinka siis asia on? Onko se vain bannattu vai onko sen määrää rajattu extendedissä. ja jos sitä on vain rajoitettu niin saako niitä olla vain yksi sidessä ja pakassa yhteensä?
-
Seuraavat kortit on bännätty extendedissä:
Aether Vial
Disciple of the Vault
Entomb
Skullclamp
Vain vintagessa restrictoidaan kortteja eli rajoitetaan jonkun yksittäisen kortin sallittu kappalemäärä yhteen. Tämä tarkoittaa siis yhtä kappaletta joko pakassa tai sidessä, ei molemmissa.
Täältä näet viralliset bannilistat: http://www.wizards.com/default.asp?x=judge/resources/banned (http://www.wizards.com/default.asp?x=judge/resources/banned)