MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Theron - 21.12.07 - klo 00:00

Otsikko: Tephraderm + regeneroiva olento
Kirjoitti: Theron - 21.12.07 - klo 00:00
Mitenkäs on, tarvitseeko olento regeneroida kerran vai kahdesti, jos esmes blokkaa dermiä 2/2 nallella, jolla regeneraatio?

Ja judgeille respectit.
Otsikko: Vs: Tephraderm + regeneroiva olento
Kirjoitti: Polari - 21.12.07 - klo 00:26
Kahdesti. Tephraderm lyö nalleen neljä vahinkoa. Nalle kuolisi state-based effectinä, mutta regeneraatio estää tämän. Tephradermin ability triggeröi nallen tekemistä vahingoista, ja sen resolvatessa 'derm tekee nalleen kaksi vahinkoa, jolloin nalle jälleen tuhoutuisi ilman regenerointia.

"Regenerate [permanent]" means "The next time [permanent] would be destroyed this turn, instead remove all damage from it, tap it, and (if it's in combat) remove it from combat."
Otsikko: Vs: Tephraderm + regeneroiva olento
Kirjoitti: masatyyn - 05.01.08 - klo 22:49
Ja jos Tephradermillä olisi deathtouch, kolmesti?
Otsikko: Vs: Tephraderm + regeneroiva olento
Kirjoitti: Polari - 05.01.08 - klo 23:21
Kyllä. Menee samoin kuin aiempi selitys, paitsi että Tephradermillä triggeröi kaksi eri abilityä jotka molemmat pistäisivät nallen rikki.