MtgSuomi.fi
Muuta => Muuta keskustelua => Aiheen aloitti: miinin - 03.01.08 - klo 13:50
-
Kokeilkaapa Mario-kloonia, mikä tarjoaa sopivalla tapaa haastetta:) Itselläni meni elämät ~50 miinukselle ensimmäisen kentän läpäisyyn, toista en ole vieläkään päässyt:)
http://www.geocities.jp/z_gundam_tanosii/home/applet/Main.html
(Jos ette itse jaksa pelata, niin vilkaiskaa video: http://www.snotr.com/video/774 )
Ja ihan jottei ketju jää vain tähän, niin laittakaa ihmeessä tänne hauskoja/haastavia/oikeasti hyviä nettipelejä!
-
JOo aika kiva peli itselläni ensimmäisen kentän jälkeen -43:p
-
Grow Cube (http://www.eyezmaze.com/grow/cube/) klassikkona mukaan. Iteltäni läpi on tullut pelattua vasta RPG ja Monsteri. Ja joo, ei tarvitse kertoa kuinka nämä läpäistään systemaattisella yrityksen ja erehdyksen toistamisella.
-
http://www.riemurasia.net/peliapaja/play.php?id=544 (http://www.riemurasia.net/peliapaja/play.php?id=544)
Mukava pikku peli, jonka parissa vierähtää muutamakin tunti. Todella haasteellinen peli, itselläni meni pelatessa yhteensä ehkä 4-5 tuntia.
//katsos, tuo Grow Cube näyttää kuuluvan samaan sarjaan. :b
-
Kokeilkaapa Mario-kloonia, mikä tarjoaa sopivalla tapaa haastetta:) Itselläni meni elämät ~50 miinukselle ensimmäisen kentän läpäisyyn, toista en ole vieläkään päässyt:)
Meinasi kyllä käpy palaa, kun pääsin -8 ukolla kentän loppuun, jossa sitten taivaalta tippuva kölli tappoi n. 15 kertaa putkeen. Kuka helvetti tällaisia pelejä tehtailee. Keppiä sietäisi. >:(
-
Grow Cube (http://www.eyezmaze.com/grow/cube/) klassikkona mukaan. Iteltäni läpi on tullut pelattua vasta RPG ja Monsteri. Ja joo, ei tarvitse kertoa kuinka nämä läpäistään systemaattisella yrityksen ja erehdyksen toistamisella.
Hulluks meinasin tulla tuossa Grow Cubessa, mutta läpi sen kuitenkin lopulta pääsin.
-
Mario opion kolmanteen kenttään pääsin. Ja ton cube oon päässy joskus kauan sitten läpi mutta nyt en enää muista miten silloin sen pääsin :D
-
LoL Ihan kusinen peli!
Pääsin ekan tason läpi, tosin -58 elkkua, ja noin 75% kohonnut verenpaine.
Ärsyttää vaan kun pääsin siihen loppukohtaan n. -13 elkkua. Sitten jes, taisin tehä uuden ennätyksen! Hups, päähän tippuu katosta joku iso homo. Voi paska. Sitä ramppaan sitten ne loput elämät... En enää ikinä pelaa sitä peliä.
-
Mario-kopion pääsin neljännen kentän loppuun aka linnaan ja saan tapettua mörönki, mut sen jälkeen siellä, missä prinsessan pitäisi olla, tuleekin joku hiton kana joka tappaa ja jota ei voi väistää :d
-
http://www.hfest.net/
Caverns of Hammerfest-niminen Bubble Bobblen jälkeläinen eli Arcade-peli viimeisen päälle. Aivan totaalisen koukutuksen on tämä peli omalla kohdallani saanut aikaan.
Sivulle rekisteröitymällä saa 5 peliä jotka voi uusia resetoimalla käyttiksensä. Rekisteröityminen on vaivatonta ja nopeaa, sillä edes sähköpostiosoite ei ole pakollinen. Nimimerkki ja salasana vain, ja sitten pelaamaan.
Tämäkin peli on kohtalaisen haastava, mutta oppiminen tapahtuu nopeasti. Tällä hetkellä ennätys on tasolla 43/100 ja pisteissä 470 000. Voin huomata pientä tekemisen puutetta joululomassani. :D
Maksamalla 5 euroa saa itselleen pelejä 16 kappaletta ja 4 lisää joka viikko iankaikkisuuteen saakka. Itse en tätä pysty maksamaan, mutta peli on todella hauska muutenkin. Tämä pelien rajattu määrä saa kuitenkin pelaamaan paljon tarkemmin ja tuo aivan erilaisen tunnelman peliin.
Pelissä on valtavat määrät erilaisia tavaroita ja niille vaikutuksia, mutta niistä ja muista hienouksista en jaksa selittää, kiinnostuneet voivat saada tietoa niistä alla ja yllä olevista linkeistä.
http://jayisgames.com/archives/2007/12/the_caverns_of_hammerfest.php
Tuossa olisi Jayisgamesin juttu tästä pelistä.
Muutenkin jos pelejä etsii, niin Jayisgamesista löytyy järkevimmät.
-
^^ Pääsin ton Mario kopion läpi. Olinko eka? Ja haluisko tutka tai muut tietää miten se päästään?
-
^^ Pääsin ton Mario kopion läpi. Olinko eka? Ja haluisko tutka tai muut tietää miten se päästään?
No kerro, minua ainakin kiinnostaa, kun en päässyt edes toista tasoa :)
-
Pääsin kolmannessa melkein loppuun mutta sitten se robotti heitti mut noin 100x kuiluun.
-
Laittakaa sittenkin vaikka yv jos kiinnostaa kun en tänne kaikkee mitenkään jaksais kirjottaa. Kohta kerrallaan, kiitos. :)
-
Youtubesta voi katsoa videot miten ne pelataan läpi.
-
Miten se rotan jälkeinen loppu mennään kun siellä on vaan joku hemmo ja hahmo menee aina siihen itestään?
-
Miten se rotan jälkeinen loppu mennään kun siellä on vaan joku hemmo ja hahmo menee aina siihen itestään?
Ja miten ees pääsette sinne sen kanan luo. Mie pääsin sen sillan yli kun väistin sen kattopalkin ja jäin vaa hyppimää siihe sen rotan päälle. :-\ Vaikka näinhän sitä peliä ei päästä läpi. ;)
Vaara! Loppuspoileri (4. kenttä):
Kun siinä ennen siltaa on ne kolme palikkaa, niin siitä viimesestä pitää ottaa se robotti ulos. Sit ootat että se robotti menee siihe pomppuhärveliin mikä on heti sen edellisen kuopan reunalla. Hyppäät sen robotin kyytiin kun se lähtee lentämään ylöspäin ja se heittää sen tyypin sinne kentän katon päälle. Siitä sit vaan meet oikeelle jonkun matkaa ja se on siinä. :D
-
Ja miten ees pääsette sinne sen kanan luo. Mie pääsin sen sillan yli kun väistin sen kattopalkin ja jäin vaa hyppimää siihe sen rotan päälle. :-\ Vaikka näinhän sitä peliä ei päästä läpi. ;)
Loppupahiksen saa tapettua heittämällä sitä sienellä niistä edellisistä palikoista, millä tosiaan pääsee vain kuolemaan siihen kanaan. Itse menin muuten spoilaamaan tuon viimeisen kohdan - senkin olisin varmaan keksinyt jos olisi pidempään yrittänyt, mutta siinä vaiheessa kun linnan pääjehu oli tapettu, loppumusiikit soivat ja aika pitkään oli jo jauhanut sinne asti päästäkseen, ei enää viitsinyt olettaa että ratkaisu tosiaan on olemassa eivätkä tekijät vain pistäneet siihen kunnon källiä. ;)
-
Aah, vihdoin pääsin ton Marion läpi, on kyllä sen verran juksu-peli, että suosittelen kaikille. Kolmoskenttä tuotti ennennäkemättömiä ongelmia ongelmallisen alkunsa johdosta. Pelin läpäisseet tietävät että se kysymysmerkki pitää ottaa jotta palikka tulisi alas, mutta kaverini pääsi sen jollain ennennäkemättömällä ilveellä ottamatta kysymysmerkkiä. Itse sitten yritin ~20:n elämän verran, josko se olisi se tapa millä siitä pääsisi.
Loppu on kyllä eri ovela, meni siihenkin pari elämää ja loppusaldoksi jäi -51.
-
Miten tossa Mario pelissä mennään se kolmoskentän loppu? Siinä on se kieleke jolla on se liikkuva mörkö ja tornin sisällä on se taso, johon pääsee sen supermies mörön avulla. Ainakun yritän hypätä keltaiseen nuppiin laatat tulee ja tappaa ja ainakun meen vaan sinne alas niin se zombi heittää sen tolpan tai mut kielekkeeltä alas. Voiko joku auttaa tässä? :)
Tosi rasittava, mutta addiktoiva ja hauska peli. Kuinka monta kenttää pelissä on?
-
Pelissä on neljä tasoa.
Kolmoskentän loppu mennään niin, että ens hyppäät tornin päälle pysäyttämään sen kilpiveikon. Sit hyppäät sen viittasankarin kautta siihen alemmalle tasolle ja hyppäät siitä alhaaltapäin sen oikeenpuoleisen palikan rikki. Sitten taas meet siihen ylätasolle ja hitaasti, askel askeleelta, kävelet sitä oikeeta reunaa kohti kunnes se tanko ampuu ne säteet. Väistät niitä ottamalla _pienen_ askeleen vasemmalle, minkä jälkeen laitat sen kilven menemään sinne oikeelle samalla kun ite meet sinne päin, ja se kilpi nappaa sen robotin (zombin?) pois päiviltä. Lopun voi päätellä.
nimim. kuollut yht. yli 150 kertaa yrittäessään selvittää kolmostason loppukohtaa >:(
-
Jos haluatte ihan oikeasti haastavaa peliä pelata, ladatkaa snes-emulaattori ja pelatkaa Kaizo Mariota. Ensimmäinen, joka läpäisee ykköstason _ilman_ quicksaveja saa multa tikkarin. Jos ei emulaattorin hankinta innosta, tässä hieman näytettä kyseisestä pelistä: http://video.google.ca/videoplay?docid=8995799804738175148&hl=en-CA (http://video.google.ca/videoplay?docid=8995799804738175148&hl=en-CA).
-
Toi on muuten aivan loistava video, repelilin sille kun sen joku mulle ekaa kertaa näytti!
Kannattaa oikeasti katsoa ainakin yli puolivälin :)
-
Juu, itsekin katoin sen viime yönä, loistava. Voi kestää hetki päästä tuo kenttä läpi ilman emulaattoria.
-
Hahah, "FOR THE LOVE OF BATMAN, JUMP!" ;D
Toinen hilpeähkö Mario-modi on Air (http://youtube.com/watch?v=MzbYRCEgIsc).
-
pääsin mario pelin kaikki radat läpi elämissä -8 !!!
-
bump!
Sainpa juuri väännettyä IWBTG (http://kayin.pyoko.org/iwbtg/index.php):n läpi. Siinäpä teille haaste josta ei ihan yhdessä illassa selviäkään.
Koska suurimmalle osalle tämän lukijoista IWBTG on liian vaikea, tarjotaanpa samalla Cave Story (http://www.miraigamer.net/cavestory/), joka yksinkertaisesti on kaikin puolin loistava peli. Jos olet kertaalleen mennyt pelin normaalisti läpi ja kaipaat lisää, suosittelen etsimään läpipeluuohjeen jossa opastetaan miten vaikeampaan lopetukseen päästään. Siitä pitäisi riittää haastetta kokeneemmallekin pelimiehelle.
-
Latasin tuon Kaizo Marion mutta pää tulee kipeäksi heti kun painaa New Gamea. Heti alussa Mario on kahden seinän välissä, joiden yli tai läpi ei pääse, ja ylhäältä tippuu sellainen möykky, joka on justiin yhtä leveä kuin seinien väli. Katoin netistä videoita joissa pelaaja ei näytä tekevän mitään ja siihen tulee sellainen teksti japaniksi (?) ja pääsee jatkamaan. Miten pirussa toi aivan alku pitäis tehdä?
-
Taidat pelata Keizo Mario kakkosta, joka alkaa noin. Ykkösessä teksti tulee ruutuun ennen mötikän tippumista alas asti.
Kakkosessa siitä pääsee hyppäämällä heti vasemmalle ylöspäin osumalla johonkin mikäliehen, jolloin ehdit pelastua.
-
IWBTG on nyt mun osalta lopputaistoa vaille läpi. Pelasin Mediumilla koska olen nössö, kuolemalaskuri näyttää reilua tuhatta ja peliaika vähän päälle viittä tuntia - molemmista tosin puuttunee iso pala tietyistä kohdista, joissa tuli hitsattua pitkiä pelisessioita ilman mitään edistystä. Peliä pelanneille riittänee mainita sanat "Mother Brain" ja "liikkuvat piikit". Jos taas et ole vielä kokeillut, tee se. Lähes-mahdottomasta vaikeustasosta huolimatta (tai sen ansiosta!) peli on äärettömän hauska ja eteneminen todellakin tuntuu kaiken grindaamisen arvoiselta.
-
Mulla on vielä jonkin matkaa jäljellä. 664 kuoleemaa 2h 48min peliä takana. Kerrankin on peli, jossa saanut nähdä vaivaa. En tiedä paljonko vielä edessä, mutta eiköhän tässä loppuun vedetä. Itsellenikin riittää ihan medium tasolla vetäminen.
-
Noniin, tulipahan teurastettua itse Jätkäkin. Piti tosin katsoa Youtubesta mallia toiseen vaiheeseen, ei meinannut millään löytyä taktiikkaa jolla saisi tehtyä vahinkoa ja pysyttyä elossa samaan aikaan. Tallennuksissa näkyy muuten se, mitkä bossit olet tappanut - mitä lähempänä olet kuutta, sen lähempänä on pääsy The Guyn linnakkeeseen.
-
Koska suurimmalle osalle tämän lukijoista IWBTG on liian vaikea, tarjotaanpa samalla Cave Story (http://www.miraigamer.net/cavestory/), joka yksinkertaisesti on kaikin puolin loistava peli. Jos olet kertaalleen mennyt pelin normaalisti läpi ja kaipaat lisää, suosittelen etsimään läpipeluuohjeen jossa opastetaan miten vaikeampaan lopetukseen päästään. Siitä pitäisi riittää haastetta kokeneemmallekin pelimiehelle.
Ah, Cave Story! Minä myös suosittelen tätä koko sydämestäni. Peli on nimittäin oikeasti todella hyvä ihan kaupallistenkin pelien mittapuulla, vaikka graafisesti onkin 16-bittisten konsolien tasolla. Zelda + Metroid + Hyvä, haarautuva tarina = Cave Story
Onpa muuten tuo "true ending" äärimmäisen vaikea. Pitkään yritin, mutta kun se viimeinen osio on niin guru only, että ei edes loppubossiin pääse. Onneksi peli on tuota vaihtoehtoista loppua lukuunottamatta vaikeusasteeltaan pelattavampi ja Youtube on keksitty, joten ne viimeisetkin juonipaljastukset pääsee kyllä kokemaan, vaikka oma peli tyssäisikin.
-
No kun ihmiset kerran tykkäävät yritys/erehdys peleistä, niin tässä olisi vaikeahko tietovisa kiinnostuneille. Vaatii nyrjähtänyttä logiikkaa ja hyvää hiiren hallintaa (loppupuolella ainakin).
The impossible quiz (http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/The-Impossible-Quiz/104)
Tälle on olemassa myös jatko-osa jos joku ei saa ensimmäisestä kyllikseen.
-
Onpa muuten tuo "true ending" äärimmäisen vaikea. Pitkään yritin, mutta kun se viimeinen osio on niin guru only, että ei edes loppubossiin pääse. Onneksi peli on tuota vaihtoehtoista loppua lukuunottamatta vaikeusasteeltaan pelattavampi ja Youtube on keksitty, joten ne viimeisetkin juonipaljastukset pääsee kyllä kokemaan, vaikka oma peli tyssäisikin.
Ei se nyt niin vaikea ole. Minä ainakin menin sen ilman kohtuutonta hajoilua, enkä millään suostu guruksi tunnustautumaan.* Kaikkein hienointa tuossa oli kuitenkin minusta se miten ne aiemmatkin paikat tuntuvat aika erilaisilta (ja paljon vaikeammilta) kun "oikeaa" loppua hakiessa ei ole käytössä niitä tiettyjä elämää helpottavia asioita. Vaikka suurin osa pelistä mennään ihan samalla tavalla, niin se tuntuu silti pitkälti tuoreelta.**
* Guru onlyä sen sijaan on se viimeinen paikka 3HP challengella. Ei, en ole yrittänyt. ;D
** Pelin lyhyydelläkin on toki osansa - kun tietää mitä tekee niin sen saa läpäistyä ripeästi sellaiseen kolmeen tuntiin, missä ei ihan hirveästi ehdi kyllästyä.
No kun ihmiset kerran tykkäävät yritys/erehdys peleistä ...
Ihan eri asia grindata taitopohjaista tasoloikkaa kuin pitkää, staattista kysymyssarjaa. :'(
-
Ei se nyt niin vaikea ole. Minä ainakin menin sen ilman kohtuutonta hajoilua, enkä millään suostu guruksi tunnustautumaan.
Höh, itse heittäydyin piikkeihin varmaan yli kymmenen kertaa ennen kuin pääsin siihen huoneeseen missä palikoita tippuu katosta ja enkelit lentelee ympäriinsä. Muistaakseni matka tyssäsi lopulta siihen välibossiin, joka toki on helppo kun sen osaa, mutta kun kiinnostus uudelleen yrittämiseen kuihtui ennen kuin sitä paljoa ehdin kokeilla.
Kaikkein hienointa tuossa oli kuitenkin minusta se miten ne aiemmatkin paikat tuntuvat aika erilaisilta (ja paljon vaikeammilta) kun "oikeaa" loppua hakiessa ei ole käytössä niitä tiettyjä elämää helpottavia asioita. Vaikka suurin osa pelistä mennään ihan samalla tavalla, niin se tuntuu silti pitkälti tuoreelta.
Totta, mutta toisaalta oikeaa loppua hakiessa ovat kamat lopulta tavallista parempia. 2.0 Boosteri ja se mikä lie laturipyssy on ihan kivoja.
-
Kaikkein hienointa tuossa oli kuitenkin minusta se miten ne aiemmatkin paikat tuntuvat aika erilaisilta (ja paljon vaikeammilta) kun "oikeaa" loppua hakiessa ei ole käytössä niitä tiettyjä elämää helpottavia asioita. Vaikka suurin osa pelistä mennään ihan samalla tavalla, niin se tuntuu silti pitkälti tuoreelta.
Totta, mutta toisaalta oikeaa loppua hakiessa ovat kamat lopulta tavallista parempia. 2.0 Boosteri ja se mikä lie laturipyssy on ihan kivoja.
Ovathan ne periaatteessa parempia, mutta se että machine gunilla pystyy lentämään ihan minne huvittaa etäisyyksistä riippumatta helpottaa elämää ihan älyttömästi. Siitä se suurin ero tulikin että ilman konepyssyä joutuu jatkuvasti kiertelemään paikkoja joihin ei aiemmin edes kiinnittänyt huomiota. Suurin osa tällaisista alueista tietenkin mennään ilman noita herkkuvehkeitä koska ne saadaan vasta lähellä loppua, mutta on se konekivääri vain kätevä niillä viimeisilläkin alueilla (ja jopa bosseissa).
Ja nyt kun näissä viesteissä tulikin jo melkein kaikki muu lueteltua, kannattaa muuten kokeilla snakea jos joskus innostut uudelle läpipeluukerralle. Se vasta hieno laite onkin.
-
http://www.candystand.com/play.do?id=18047