MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: masatyyn - 14.01.08 - klo 16:41

Otsikko: Rule Of Law ja counterointi.
Kirjoitti: masatyyn - 14.01.08 - klo 16:41
Jos pelissä on Rule Of Law, ja vastustaja counteroi spellini, saanko pelata uuden?
Otsikko: Vs: Rule Of Law ja counterointi.
Kirjoitti: Rancid- - 14.01.08 - klo 16:51
Et, sillä pelasit jo tällä vuorolla spellin.
Otsikko: Vs: Rule Of Law ja counterointi.
Kirjoitti: Chantti - 26.01.08 - klo 23:53
mutta eihän sitä spelliä ole pelattu, jos se countteroidaan? vai?
Otsikko: Vs: Rule Of Law ja counterointi.
Kirjoitti: jkk - 27.01.08 - klo 00:11
mutta eihän sitä spelliä ole pelattu, jos se countteroidaan? vai?

Onpas.
Otsikko: Re: Rule Of Law ja counterointi.
Kirjoitti: duracel - 27.01.08 - klo 07:19
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=15596.0

~jari