MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Nox - 01.03.08 - klo 22:04
-
Terve taas judget! ;D
Kysyisin että voiko mishra's factoryllä käyttää plussaamis abilityä samalla vuorolla kun se tulee peliin? Itse ajattelen että voi, mutta tänään sain kuulla eriävän mielipiteen ja haluaisin varmistuksen asiaan :)
-
Et voi, jos olet muuttanut sen creatureksi. Jos se on edelleen vain landi, voit tietenkin käyttää tuota ability samalla vuorolla kuin olet landin peliin laittanutkin. Jos Mishra's Factory muutetaan creatureksi, se toimii samalla tavalla kuin muutkin creaturet, eli sen on pitänyt olla pelissä viimeisimmän vuorosi alusta alkaen, että voit hyökätä sillä tai pelata sen abilityn, jonka hintana on täppääminen. Et siis saa siitä edes manaa, jos teet siitä creaturen samalla vuorolla kuin pelasit sen.
~jari