MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Turnipser - 01.09.05 - klo 16:13

Otsikko: medlarista
Kirjoitti: Turnipser - 01.09.05 - klo 16:13
jos pelaa Meddling magen ja sanoo vaikka kortin nimeksi Fire/ice
voiko kaveri imprintata fire/iceä isochron scepteriin ?
Otsikko: medlarista
Kirjoitti: duracel - 01.09.05 - klo 16:30
Kyllä voi. Ja sen voi myös sitä kautta pelata, koska Meddling Mage estää nimetyn kortin pelaamisen. Kopioita voi pelailla kuitenkin vapaasti.

Cost:    White ManaBlue Mana
Card Type:    Creature - Wizard
P/T:    2/2
Rules Text (Oracle):    As Meddling Mage comes into play, name a nonland card. The named card can't be played.

~jari