MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: kurikka - 15.10.05 - klo 23:45

Otsikko: Orim's Chant
Kirjoitti: kurikka - 15.10.05 - klo 23:45
Pitääpä tämä nyt vielä judgelta kysyä:

Minulla on pöydässä 4 artifact landia ja Krark-Clan Ironworks. Uhraan 2 landia Ironworksiin, saan 4 manaa pooliin. Tarkoitus olisi pelata esimerkiksi Goblin Charbelcher. Saako vastustajani pelata nyt Orim's Chantin, jolloin burnaisin neljää?

Käsittääkseni mana-abilityt eivät käytä stack:iä, ja vastustajani ei saa pelata mitään ilman että pässään priorityn. Kuinka on?

--kurikka
Otsikko: Orim's Chant
Kirjoitti: duracel - 16.10.05 - klo 10:49
Kyllä näin on, että mana abilityt eivät mene stäkkiin, eikä niihin voi responsata. Vastustajasi ei voi pelata mitään tuossa välissä, joten saat kyllä Charbelcherisi pelattua.

~jari
Otsikko: Vs: Orim's Chant
Kirjoitti: absurdimuukalainen - 22.07.08 - klo 23:30
Breath to life tälle ketjulle.

Pelaan chantin scepterillä vastustajan upkeepillä/vuoron alussa, saako vastustaja pelata boomerang tai venserin tähän väliin/responssina? Entä pitääkö Orim's Chantin kicker maksaa erikseen vaikka se on scepterissä kiinni?
Otsikko: Vs: Orim's Chant
Kirjoitti: Rancid- - 22.07.08 - klo 23:38
Responssata saa. Kicker pitää maksaa erikseen.
Otsikko: Vs: Orim's Chant
Kirjoitti: absurdimuukalainen - 23.07.08 - klo 22:56
Vielä yksi pieni epäselvyys, pelaan isochron scepter ja imprinttaan fire / ice split kortin siihe, pitääkö mun valita fire vai ice vai saanko käyttää kumpaa haluan?
Otsikko: Re: Orim's Chant
Kirjoitti: duracel - 23.07.08 - klo 23:37
Scepterin abilityn resolvatessa saat päättää kumman puolen pelaat. Imprintatessa ei tarvitse lukita valintaa toiseen.

~jari