MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: JonZo - 16.07.08 - klo 12:41
-
Kisat tosiaan lähestyy ja pitää kysyä kaikenlaisia kysymyksiä mitkä voi olla oleellisia peleissä.
Jos joku pelaa ancestral visionin mikä sanoo, että target player draws 3 cards eikä targetoi sitä keneenkään vaan nostaa suoraa ne 3 lappua onko tämä pelivirhe? vai onko kyseessä ns. itsestäänselvyys?
Tai jos pöydällä on 1 creature ja vastustaja lätkäsee terrorin pöytään ja sen jälkeen gravelle sanomatta targettia sille koska pöydällä on vain 1 creature, onko se sama asia kun että tämä pelaaja olisi discartoinut terrorin?
-
Ancestral Visions - Jos sinulle on epäselvää, ketä Visions targetoi, niin kysy ihmeessä ennen kuin annat sen resolvata. Voisin kuvitella, että ihmiset pelaavat Visionsin itseensä targettia erikseen ilmoittamatta suhteellisen usein.
Terror - ei kortteja voi huvikseen discardata. Jos et oikeasti ymmärrä, mitä vastustaja tekee, niin kysy. Tai kutsu tuomari paikalle.
-
Älä yritä rules lawyeroida turnauksissa.
~jari
-
Aa ok aattelin vaa, että voisin vähän pilkkua "viilailla"
-
Ehkä kannattaisi vaan opetella pelaamaan.