MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: FreakyM - 16.07.08 - klo 22:00

Otsikko: Fate Transfer ja Modular, myös Evokesta
Kirjoitti: FreakyM - 16.07.08 - klo 22:00
Mitä tapahtuu kun Arcbound-otuksen imaisee "kuiviin" fate transferilla?
Se kuolee, toki, mutta kaverini on sitä mieltä että se antaa kuitenkin counterinsa modularin avulla eteenpäin, mutta mielestäni Transferin ansiosta sillä ei ole mitään mitä antaa.

Joten, Judget apuun, tämä kysymys on kaivanut mieltä jo pitkään.
Otsikko: Vs: Fate Transfer ja Modular
Kirjoitti: malin - 16.07.08 - klo 22:17
Modular 1 (This comes into play with a +1/+1 counter on it. When it's put into a graveyard, you may put its +1/+1 counters on target artifact creature.)

Se menee gravelle 0/0 ukkona ilman countereita. Kuollessaan voit laittaa siinä olleet coutnerit target artifact ukolle
Eli tuo ability menee stäkkiin targetoiden ukkoa (relevanttia jos esim. Horobi on pelissä). Ability ei resolvatessaan vain tee mitään jos Modular- ukolla ei ollut countereita sen mennessä gravelle.
Otsikko: Vs: Fate Transfer ja Modular
Kirjoitti: FreakyM - 17.07.08 - klo 01:28
Toinen kysymys. Voiko Vindicatella pamauttaa Planeswalkerin paloiksi?
'Walkerit OVAT kuitenkin Permanenteja..
Otsikko: Vs: Fate Transfer ja Modular
Kirjoitti: Kavu - 17.07.08 - klo 07:29
Vastasit itse aivan oikein kysymykseesi. Kyllä voi.
Otsikko: Vs: Fate Transfer ja Modular, Evokesta myös.
Kirjoitti: FreakyM - 09.10.08 - klo 09:25
Miten "nopeasti" Evoke toimii?
Esim, jos pelaan Shriekmawin Evokella, ehdinkö ampua siihen bumerangin ennen kuin joudun uhraamaan sen?

Entäs Recycle/Null Profusion: jos minulla on pelissä esim. Library of Lengin kaltainen "ei käsimaksimia"-kortti, kumman kortin "käsirajoitus" on voimassa?
Meneekö ns. Timestampin mukaan?
Otsikko: Re: Fate Transfer ja Modular, myös Evokesta
Kirjoitti: duracel - 09.10.08 - klo 10:55
Evokesta syntyy triggered ability, jonka resolvatessa creature uhrataan, ja creaturen tulosta peliin laukeaa toinen. Voit laittaa nämä stackiin miten haluat ja sitten saat priorityn. Siinä vaiheessa voi vaikka pelata Bumerangin.

Ja timestamp määrää kumpi rajoitus on voimassa.

~jari