MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: FIN hessu - 02.03.06 - klo 22:19
-
ku sellane joku ravnica landi jolla on kyky kun se tulee peliin pitää poistaa ländi pelistä ja laittaa se käteen ja se toinen tulee peliin täpättynä ja antaa kun sen sitoo 2 eri väristä maata nii lasketaanko se 1 pelatuks maaks vai?
(kirjotin tän illalla ei oo esimerkkejä)
-
Kyllä, se lasketaan pelatuksi maaksi.
-
Mitens sitten jos tollasen ländin laittaa ekalla vuorolla peliin (kun ei ole landia mitä nostaa käteen)? Kortissa ei lue että tapahtuisi mitään erikoista (esim. että se ländi pitäisi uhrata tms.).
Sama kysymys Lord of Tresserhornista ja sille uhrattavista ötöistä, eli jos niitä ötöjä ei ole niin voiko Tresserhornin Loordin pelata, kun siinä ei lue että pitäis uhrata Loordi jos ei niitä kahta mörköä löydy?
-
Molemmissa tapauksissa tosiaan itse pelatut kortit ovat sallittuja targetteja, eli palautat sen ländin itsensä käteen ja uhraat Lordin itsensä.
Pitänee taasen muistuttaa, että tällä aluella kysymyksiin vastaavat vain DCI-judget.