MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: SuperKessu - 04.04.06 - klo 11:10
-
Kortin Wall of Mulch uusi rules text sanoo: Defender (This creature cant attack.)Green Mana, Sacrifice a Wall: Draw a card.
Jos tällä haluaa kortin nostaa, niin pitääkö säkätä olento, jonka creaturetype on wall, vai voiko säkätä esim Carven Caryatidin, joka on tyypiltään spirit, mutta jolla on ominaisuus defeder?
Kysyinpä vaikeasti. toivottavasti joku ymmärtää...
-
Wall of Mulchille voi sacata vain kortteja, joiden creature type on Wall. Carven Caryatid ehkä näyttää seinältä, haisee seinältä ja puhuu niinkuin seinä, mutta seinä se ei silti ole. Et kysynyt ollenkaan vaikeasti.