MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Dark Knight - 08.02.10 - klo 13:27
-
Miten kyseinen kortti toimii nykyisillä säännöillä noiden multikicker-korttien kanssa? Triggeröikö Saprolingin tulo vain kerran/potkittu kortti vai tuleeko jokaista potkua kohden yksi tokeni?
-
Worldwaken FAQ tietää kertoa:
* One older card, Saproling Infestation, has an ability that triggers "Whenever a player kicks a spell." The number of times this ability triggers is equal to the number of times the spell's controller chose to pay any of that spell's kicker costs.