MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Lege - 21.02.10 - klo 19:24

Otsikko: Death's Shadow
Kirjoitti: Lege - 21.02.10 - klo 19:24
Keissi:

Minulla on 11 lifeä ja tiskissä omalla puolellani Death's Shadow. Päätän ampua Volcanic Falloutin, tehden itseeni sekä jokaiseen creatureen 2 pistettä vahinkoa. Tippuuko Death's Shadow vai pysyykö se pelissä? Worldwaken FAQ ei juurikaan selventänyt tilannetta.
Otsikko: Vs: Death's Shadow
Kirjoitti: luma - 21.02.10 - klo 19:52
Creaturen kuoleminen damageen on state-based action, joka tarkistetaan vasta spellin resolvattua loppuun. Kun Volcanic Fallout on resolvannut, sinulla on enää 9 lifeä, jolloin Death's Shadow on 4/4 jossa on 2 damagea, ja se siis selviää hengissä.