MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: angel882 - 11.03.10 - klo 18:51
-
Hei judgea taas tarvitaan. Tuli eilen tilanne jossa Siege Gang Commander oli tulossa pöytään ja vastustaja respondaa SGC:n comes into play abilityyn stopilla ja sanoo et toukkia ei tule. Siis onko näin?? Voiko esim. SGC:n tai Ringleaderin comes into play abilityyn stopata miehen jolloin ei saisi toksuja eikä lappuja??
-
Kun SGC tai Ringleader tulee battlefieldille, niin sen triggeri menee stackiin ennen kuin kumpikaan pelaajista saa priorityä. Vaikka goblinin tässä vaiheessa poistaisikin tavalla tai toisella, se ei vaikuta triggeröityneeseen abilityyn mitenkään, eli saat silti tokenisi tai korttisi.