MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Kertsu - 13.03.10 - klo 19:35

Otsikko: Dovescape + counter
Kirjoitti: Kertsu - 13.03.10 - klo 19:35
Elikkä vastustajalla on pöydässä Dovescape ja hän pelaa omalla vuorollaan Cancelin väittäen että Cancel counteroituu ja hän saa tokenit vaikkei Cancelille olekkaan targettia. Onko näin?
Otsikko: Vs: Dovescape + counter
Kirjoitti: jhavuka - 13.03.10 - klo 19:37
Vastustajasi voi pelata Cancelin vain, jos sille on kohde eli stackissa oleva spelli. Jos stacki on tyhjä, voi Cancelin päällä korkeintaan istua.
Otsikko: Vs: Dovescape + counter
Kirjoitti: Kertsu - 13.03.10 - klo 19:43
Vastustajasi voi pelata Cancelin vain, jos sille on kohde eli stackissa oleva spelli. Jos stacki on tyhjä, voi Cancelin päällä korkeintaan istua.

Vastustaja sano että Cancel voi counteroida itsensä
Otsikko: Vs: Dovescape + counter
Kirjoitti: Rancid- - 13.03.10 - klo 19:57
Mikään spelli ei ikinä voi targetoida itseään. Vastustajasi oli pihalla.

Lainaus käyttäjältä: Comprehensive Rules
113.4. A spell or ability on the stack is an illegal target for itself.