MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: GrandLux - 28.09.10 - klo 00:03

Otsikko: Kaksi kääntyvää morphia + Leyline of Singularity
Kirjoitti: GrandLux - 28.09.10 - klo 00:03
Pöydässä on 'Leyline of Singularity', sekä kaksi kappaletta 'Nantuko Vigilantea', joista toinen on vielä ylösalaisin Morphi-moodissa.
Kysymys kuuluu että mitä tapahtuu kun tämän toisenkin morphaa.

Johdatteleva oletus on että Vigilanten kääntämällä saa kyllä leylinen tuhottua,
mutta jäävätkö Vigilantet lopuksi pöytään ? Kerkeääkö "Legend Rule" vaikuttaa tässä tapauksessa. ?
Otsikko: Vs: Kaksi kääntyvää morphia + Leyline of Singularity
Kirjoitti: Polari - 28.09.10 - klo 00:12
"Legendasääntö" on state-based action, eli samanlainen asia kuin nollatoughnessisen creaturen tuhoutuminen. Kun toinen Vigilante on käännetty ympäri, ne päätyvät gravelle ja jopa ennen kuin morphin triggered abilitylle edes valitaan targettia.