MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: GhettoBoyFIN - 04.10.10 - klo 08:51

Otsikko: Protection from sorcery
Kirjoitti: GhettoBoyFIN - 04.10.10 - klo 08:51
Elikkä jos creature omaa Protectionin sorceryilta, suojaako se Day of Judgementilta ynnä muulta sorcery massatuholta ?
Luin kyllä tuon "Sääntöartikkeli - Protection from <asia>", mutta silti tämä kysymys jäi mieleen. Ehkä olen vain sokea, ehkä sitä ei kerrottu.. Miten on?
Otsikko: Vs: Protection from sorcery
Kirjoitti: luma - 04.10.10 - klo 10:23
 Kuten sääntökoulussa kerrotaan, protection suojaa neljältä asialta: damagelta, enchantaamiselta/equippaamiselta, blokkaamiselta ja targetoinnilta. Koska Tuomiopäivä ei tee mitään niistä, protection from sorceries ei auta sitä vastaan (kuten ei myöskään protection from white).