MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Reanimatrix - 23.02.11 - klo 07:39

Otsikko: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
Kirjoitti: Reanimatrix - 23.02.11 - klo 07:39
kun tessu muuttaa inkmothin 1/1 poison lenturin 5/5, niin pystyykö seuraavalla vuorolla iskemään sihen journeyn kiinni ?? eihän se siis palaudu enää ländi muotoon takaisin ??
Otsikko: Vs: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
Kirjoitti: Nastaboi - 23.02.11 - klo 11:23
Kyllä voit.

Inkmothista tulee aktivoimisen jälkeen 1/1 Artifact Creature Land - Blinkmoth, jolla on infect, flying sekä T: add 1. Tezzun abilityn jälkeen siitä tulee 5/5 Artifact Creature - Blinkmoth, jolla on infect, flying ja T: add 1. Cleanupissa vuoron loppuun kestänyt efekti lakkaa, mutta Tezzeretin ei, jolloin siitä tulee 5/5 Artifact Creature, jolla on T: add 1. Voit pistää sen piiloon Journey of Nowherella.

[EDIT:] Neksuksen oma animointiability pysyy sillä myös tietenkin koko ajan, vaikka tuossa ylempänä ei tätä erikseen mainitakaan.
Otsikko: Vs: tezzeret 2.0 + inkmoth nexus
Kirjoitti: Raith - 25.02.11 - klo 12:46
Saattaapi mennä ihan offtopikin/derailin puolelle, mutta jännäähän tässä on se että Tezzeretin jäljiltä jää 5/5 artifact creature, jolla ei ole infectiä tai flyingia. Sitten jos sen animoi, ajaa animointiability ohi ja meillä on taas 1/1 infect flying, josta tulee vuoron lopussa 5/5 ilman infectiä ja flyingia. Jännä peli tämä mätsik.