MtgSuomi.fi
Muu MTG => MTG yleensä => Aiheen aloitti: Lochness - 18.03.11 - klo 06:45
-
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/news/031811a (http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/news/031811a)
Enää ei kuolla 10:stä poison countterista vaan kuolemiseen tarvitaan 15 poison countteria. Itse olen sitä mieltä että tämä oli hyvä ratkaisu.
-
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/news/031811a (http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/news/031811a)
Enää ei kuolla 10:stä poison countterista vaan kuolemiseen tarvitaan 15 poison countteria. Itse olen sitä mieltä että tämä oli hyvä ratkaisu.
En lukenut otsikkoa ja luulin, että tämä viittaa tavallisiin peleihin. Onneksi ei. Mutta ihan järkevä muutos tuo on 2hg säännöille, sais nostaa tuohon commanderiin kanssa tuota kympin rajaa, vaikkei sitä kukaan pelaakkaan.
-
Jos kukaan ei poisonia pelaa, niin miksi poisonin rajaa pitäisi sitten nostaa sinne vaikkapa 20? Omasta mielestäni ei ole järkeä muuttaa asiaa joka ei tule vaikuttamaan formaattiin mitenkään.
-
Jesh, hyvä että näin tehtiin. Ollaanhan käytännössä pelattu noin jo pitkään, mutta virallinen sääntömuutos on hyväksi. Enpä ollut huomannutkaan tuota proliferaten entistä interaktiota 2HG:ssä. Ei olisi varmaan mennyt kuitenkaan läpi :D
-
Enpä ollut huomannutkaan tuota proliferaten entistä interaktiota 2HG:ssä. Ei olisi varmaan mennyt kuitenkaan läpi :D
Proliferate toimi efektiivisesti ihan samalla tavalla ennenkin.
-
Sääntömuutoksien jälkeisessä FAQ:ssa minusta jäi yksi tärkeä kortti mainitsematta. Mites Ichor Ratsit toimivat 2HG:ssa? Pelaajaa kohden yksi poison-countteri, eli yhteensä kaksi vaiko tiimille yksi, piste?
-
Molemmat pelaajat saavat poisonia, jotka menevät yhteiseen pooliin, kysymysmerkki.
-
Sama kuin kaikki pelaajat menettäis elämää, eli ei muutosta.