MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Armus79 - 15.07.11 - klo 09:11

Otsikko: Chancellor of the Spires + kikattu Rite of Replication
Kirjoitti: Armus79 - 15.07.11 - klo 09:11
Eli kikattu RoR kopioi CotSia viisi kertaa. Kun kopiot iskevät pöytää viisi triggered abilitya menee stäkkiin ja kaikkihan voivat targetoida samaa spelliä jossakin hautausmaassa (esim Revoke Existence)

Kysymys kuuluu, kun ensimmäinen Revoke on resonnut, kountteroituuko kaikki muut triggerit, koska Revoke on vaihtanut zonea ja on nyt uusi kortti, vai resoavatko kaikki triggerit ja viisi faksia/enchantmenttia saavat kyytiä?

(voisinko saada vastaukseen myös asiankuuluvan sääntöpykälän kiitos)
Otsikko: Vs: Chancellor of the Spires + kikattu Rite of Replication
Kirjoitti: Rancid- - 15.07.11 - klo 09:19
Vain yksi Revokea targetoinut triggeri resolvaa.

Lainaus käyttäjältä: Comprehensive Rules
400.7. An object that moves from one zone to another becomes a new object with no memory of, or relation to, its previous existence.