MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Wrakis - 06.08.11 - klo 12:29

Otsikko: Chalice of the Void
Kirjoitti: Wrakis - 06.08.11 - klo 12:29
Elikkä tällaista asiaa mietin.

Mulla on Chalice of the Void ilman countereita ja kaveri läimäyttää tiskiin Hypergenesiksen. Kysymys kuuluu, että osuuko Void Hypergenesikseen, kun genesiksellä ei ole ollenkaan mana costia (koska se pitää pelata suspedin tai cascaden kautta).
Lainaus
Chalice of the Void (X)(X)
Whenever a player casts a spell with converted mana cost equal to the number of charge counters on Chalice of the Void, counter that spell.
Otsikko: Vs: Chalice of the Void
Kirjoitti: Ilkka_s - 06.08.11 - klo 12:47
Osuu, comprehensive rules:

202.3a The converted mana cost of an object with no mana cost is 0.