MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: minics4 - 30.10.11 - klo 00:16
-
-
-
Kun Liege tekee combat-damagea vastustajaan, saat laittaa haluamallesi määrälle kontrollissasi olevia landeja awakening-countterin. Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creatureja niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.
Edit: korjattu ajatusvirhe (poistettu siis maininta tokeneista)
-
-
-
Esimerkiksi Vampire Hexmagen abilityn avulla, tai jollain muulla missä lukisi että voi poistaa countereita (tosin pitää ottaa huomioon minkä tyyppisiä countereita voidaan sillä abilityllä poistaa)
Vaikka vastaus onkin sinänsä oikea, älä vastaile kysymyksiin tällä palstalla, ellet ole judge.
-
Esimerkiksi Vampire Hexmagen abilityn avulla, tai jollain muulla missä lukisi että voi poistaa countereita (tosin pitää ottaa huomioon minkä tyyppisiä countereita voidaan sillä abilityllä poistaa)
Vaikka vastaus onkin sinänsä oikea, älä vastaile kysymyksiin tällä palstalla, ellet ole judge.
Kyseinen vastaushan on kirjoitettu, ennen kuin viestiketju on siirretty sääntöongelmat- osioon :o
-
Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creature-tokeneita niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.
Eikai niistä tokeneita tule? Vai auttaako Intangible Virtue Liegen animoimia ländejä?
-
Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creature-tokeneita niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.
Eikai niistä tokeneita tule? Vai auttaako Intangible Virtue Liegen animoimia ländejä?
Ei tule, joku aivopieru tuli minulle tuossa. Korjattu ensimmäiseen vastaukseen ja kiitoksia Padisharille huomautuksesta.