MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: eBuddy - 27.12.11 - klo 17:29
-
Jos kaveri hyökkää creaturella jolla on specter sääntö (discard), puolustava pelaaja ei bloki vaan sen sijaan instaa Dark Banishing. Ehtiikö combat damage resolvata splittinä ja tehdä lämän vai vaikuttaako tämä combat damagen 'uusi' split second tyyppinen damagen teko vain creatureiden omiin abiliteihin?
-
En ole judge joten en vastaa kysymykseesi, mutta voisitko selventää kysymystäsi? Eli onko kyse tästä: Antti Aktiivi hyökkää random ei-mustalla möröllä, jonka Esa Epäaktiivi banishaa. Tapahtuuko tällöin Antti Aktiivin random ei-mustan mörön "deals combat damage to player" ability? (jos tästä on kyse, osaisin kyllä vastata mutta kun säännöt...)