MtgSuomi.fi
Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Ttvetjanu - 16.04.12 - klo 22:48
-
Esimerkkinä Thunderous Wrath http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=129809&d=1333846379 (http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=129809&d=1333846379)
Castaan vastustajan vuorolla desperate ravingsin, revealaan ekaan nostoon kyseisin punaisen miraakkelin. Desperate ravings jatkaa resolvaamista ja (A) nostan toisen miraakkelin käteen tai (B) minulla on ennestään samanlainen kädessä tai (C) molemmat. Discardaan randomina tunderous wrathin jonka joko nostin pakan päältä tai joka minulla jo oli kädessä. Voinko castaa jäljelle jääneen kortin yhdellä manalla? Olisiko oikea teko kutsua judge paikalle ennen ravingsin castaamista jolloin vastustaja saisi readit että minulla jo on kyseinen kortti kädessä.
-
Kun aiot castata kortin miraclella, se pitää pitää kädessä revealattuna siihen asti että miracle-triggeri resolvaa tai kortti muuten poistuu kädestäsi. Kyseistä korttia siis pystytään seuraamaan Ravingsin resolvaamisen läpi, joten molemmat pelaajat näkevät discardataanko juuri kyseinen ihme Ravingsille (jolloin sitä ei tietenkään pysty castaamaan) vai onko kyseessä jokin muu kädestäsi löytynyt kortti.
-
Lisähuomautuksena, randomin valinnassa kannattaa asettaa kortit pöydälle, paljastettu kortti tietysti paljastettuna, antaa korteille numerot ja heittää noppaa.