MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: May_19 - 27.09.12 - klo 14:52

Otsikko: Mindbreak Trap + Energy Field
Kirjoitti: May_19 - 27.09.12 - klo 14:52
Energy Field pöydässä.
Kun pelaan Mindbreak Trapin, voinko targetoida myös Mindbreak Trappiin vai hajoaako Energy Fieldi?
Otsikko: Vs: Mindbreak Trap + Energy Field
Kirjoitti: Rancid- - 27.09.12 - klo 15:00
Spelli ei voi ikinä targetoida itseään.

Lainaus käyttäjältä: Comprehensive Rules
114.4. A spell or ability on the stack is an illegal target for itself.
Otsikko: Vs: Mindbreak Trap + Energy Field
Kirjoitti: May_19 - 27.09.12 - klo 15:05
Näin sen itsekin mietin, mutta kun joku muuta väittää niin parempi tarkistaa. Ktos. :)