MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: scor - 09.02.13 - klo 00:49

Otsikko: Battalion
Kirjoitti: scor - 09.02.13 - klo 00:49
Jos vastauksena Battalioon poistaa jonkun hyökkääjän, tapahtuuko efekti silti? tarkistaako Battalion hyökkääjien määrän sekä triggeröidessä että resolvatessa vaiko vain triggeröidessä?
Otsikko: Vs: Battalion
Kirjoitti: minics4 - 09.02.13 - klo 01:07
En ole tuomari joten en vastaa kysymyksiin.
Otsikko: Vs: Battalion
Kirjoitti: kivi - 09.02.13 - klo 07:26
Suoraan Gatecrash FAQ:sta:

"Once a battalion ability has triggered, it doesn't matter how many creatures are still attacking when that ability resolves."