MtgSuomi.fi
Muu MTG => MTG yleensä => Aiheen aloitti: Armus79 - 17.04.13 - klo 14:06
-
http://i.imgur.com/VNAsa7g.jpg
Tällaista sitä tehtailee kun on sairas eikä voi muutakaan kun istua sisällä...
Säännöt:
General rules:
First players choose a guild. There can only be one player from each guild.
The area following each guilds gate is considered that guilds area. When you are in your guilds area, add 1 to your roll.
Transguild promenade If you land here, roll a d10. If you get the number corresponding to your guild (according to the start symbol; Azorius = 1, etc.), you get an extra turn
Selesnya guildgate populate If you land here, the next time its your turn roll a d10 next instead of a d6 (if you are selesnya roll 2)
Golgari guildgate scavenge If you land here, the next time you roll, note the number, but do not move. For each following roll, as long as you are in Golgaris area, add that number to your roll. If you are Golgari, you can move right away.
Azorius detain If you land here, skip your next turn, unless you are Azorius
Dimir Cipher - encode the number you rolled to enter this gate. As long as you are on Dimirs area, whenever you roll that number, take an additional turn. If you are Dimir, take 2 extra turns.
Gruul only the strong are allowed passage If you land here, an opponent rolls a die. The you roll. If you roll less, you skip your next turn. If you roll the same, repeat the process. If you are Gruul, take an extra turn if you win.
Boros battalion if you entered the gate with a 3 or more, take an extra turn. If you are Boros, take two.
Orzhov - extort If you land here, for as long as you are on Orzhovs area, reduce your roll by one; your opponents move one step forward. If you are Orzhov, increase your roll with one; opponents take one step back.
Simic Evolve If you land here, every time you roll a number higher than 3, add one to your roll. If you are Simic add two.
Izzet Overload If you land here, pick a number between 2-9. Then roll a d10 If you roll the number you picked, add 10 to your next roll. If you roll 1 or 10 skip the turn. If you are Izzet, reroll if you roll 10.
Rakdos Unleash If you land here, add two to your roll if you roll 4 or more while you are in Rakdoss area, otherwise skip your turn. If you are Rakdos, add two if you roll 3 or more.
-
Huhhuh. Production valuet niin korkealla että heikompia huimaa.
-
Joo sieltä kohta soitetaan WotCin lakiosastolta ;D
-
Aijai, implisiittinen sokkelohan alkaa tarinan mukana Transguild Promenadelta, mitäs artistic licenseä tuossa nyt on käytetty kun kävelykatu löytyy vasta ruudusta 9? :o
-
Aijai, implisiittinen sokkelohan alkaa tarinan mukana Transguild Promenadelta, mitäs artistic licenseä tuossa nyt on käytetty kun kävelykatu löytyy vasta ruudusta 9? :o
Huume/Kuumehourailulisenssiä totta kai!
Poika oli vain eskarissa tehnyt oman pelin. Hän on hulluna Ravnicaan, joten väsäsin hänen kanssaan tän kerrasta poikki menetelmällä puolessa tunnissa. Oli sitten niin hauska "peli" että päätin jakaa sen.
-
Heh, redditoija Scytzo photoshoppasi sen hieman selkeämpään muotoon:
http://i.imgur.com/jb7tWab.jpg
...ja käyttäjä Konohia teki siitä playmatin!
http://i.imgur.com/vkxNXYk.jpg
-
Siis tapahtuuko nuo "if you land here" jutut silloin kuin pysähdyt kiltaportille vai päteekö tuo sääntö koko killan aluetta? Parannellussa versiossa oli käytetty noita alueen symboleja kiltaportin sijaan se vähän hämmentää. :o
Mutta erittäin hauska idea.
Edit: Ei kun se olikin playmat versiossa.
-
Siis tapahtuuko nuo "if you land here" jutut silloin kuin pysähdyt kiltaportille vai päteekö tuo sääntö koko killan aluetta? Parannellussa versiossa oli käytetty noita alueen symboleja kiltaportin sijaan se vähän hämmentää. :o
Mutta erittäin hauska idea.
Edit: Ei kun se olikin playmat versiossa.
Playmatissa on myös unohtunut puolet Rakdos-portin Uleash abilitystä, eli että yli 4:n (3:n) heittoihin lisätään 2. Juu, porttien "triggerit" tapahtuu vain kun pysähdyt tasan portille. Maaliin pääsee tietenkin vain jos täsmälleen pääsee sisään, muuten "pomppaa" taaksepäin.
Poikani kärsivällisyys joutui koetukselle kun kolmatta kertaa samassa pelissä Rakdos palautti alkuun. Hän pääsi kuitenkin ennen minua maaliin.
-
En nyt oikein tajua... Onko siis niin että kaikesta heitetään noppaa, eikä missään vaiheessa saa tehdä yhtään valintaa tai päätöstä? Eihän sitä sitten voi harjoitella, kun toiminalla ei vaadi mitään taitoa.
-
Sitä nopan heittoa on hyvä harjotella, hemmetin monet pelit ratkotaan sillä.
-
En nyt oikein tajua... Onko siis niin että kaikesta heitetään noppaa, eikä missään vaiheessa saa tehdä yhtään valintaa tai päätöstä? Eihän sitä sitten voi harjoitella, kun toiminalla ei vaadi mitään taitoa.
"Luulitko tosiaan että sinulla sitten sokkelossani olisi yhtään enemmän valintoja?"
-Niv Mizzet, to ramela at Maze's End
-
En nyt oikein tajua... Onko siis niin että kaikesta heitetään noppaa, eikä missään vaiheessa saa tehdä yhtään valintaa tai päätöstä? Eihän sitä sitten voi harjoitella, kun toiminalla ei vaadi mitään taitoa.
"Luulitko tosiaan että sinulla sitten sokkelossani olisi yhtään enemmän valintoja?"
-Niv Mizzet, to ramela at Maze's End
Isot rispektit vuoden tähän asti flavorikkaimmasta threadistä!
-Marde