MtgSuomi.fi

Muu MTG => Sääntöongelmat => Aiheen aloitti: Mantikori - 02.11.13 - klo 20:31

Otsikko: Ice Counters?
Kirjoitti: Mantikori - 02.11.13 - klo 20:31
Okei mä koitan selittää tän niin lyhyesti kun voin. Olen suunnitellut moderni deckiä tän kortin ympärille
http://gatherer.wizards.com/pages/Card/Details.aspx?multiverseid=121155
Ja suunnitelmana oli että mä siirtäisin nuo Ice Counterit pois siitä tällä
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=147411
No okei ekan ongelman huomasin jo ite tolla saa targetoida vaan creatureihin. No mut siihen mä keksin myös ratkasun
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=373671
No nyt päästään siis itse aiheeseen. Mitä nuo ice counterit tekee jos siirrän ne jollekkin toiselle creaturelle? Vai menettääkö se ländi tuon oman kykynsä kun siitä tulee tuo 2/2 Warrior creature? Että onko se edes mahdollista? Toivottavasti postaus ei ollut liian epäselvä.
Otsikko: Vs: Ice Counters?
Kirjoitti: takku - 02.11.13 - klo 20:38
En vastaa kysymyksiin sääntöpalstalla koska en ole judge.
Otsikko: Vs: Ice Counters?
Kirjoitti: luma - 02.11.13 - klo 21:15
Ice counterit eivät itsessään tee mitään. Niillä on jotain merkitystä ainoastaan jos jokin ability (kuten Dark Depthsin triggeri) välittää niistä. Dark Depths on tosin bannissa modernissa.

Ländit eivät menetä abilityjään, kun ne muuttuvat creatureiksi.